۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۲۹۹۱۹

مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل تمدید شد

مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل تمدید شد
مسئول سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: با درخواست مکرر فعالان عرصه رسانه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل تا ۲۰ آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ علی لطفی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و درخواست مکرر صاحبان قلم و فعالان عرصه رسانه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل تا بیستم آذرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل در 8 بخش متنوع برگزار می‌شود افزود: این جشنواره در بخش‌های تیتر، یادداشت و مقاله، عکس، موشن‌گرافیک و مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب و خبر برگزار می‌شود.

لطفی تصریح کرد: جشنواره ابوذر در هشت محور عمومی، یک بخش ویژه و بخش استانی برگزار می‌شود که امسال بخش استانی به صورت ویژه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر با موضوع گام دوم انقلاب و سازگاری با کم‌ آبی و تکیه بر مدیریت مصرف آب در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: محورهای عمومی جشنواره شامل دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه‌های محرومیت‌زدایی و مسائل صنفی و دغدغه‌های اجتماعی خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای بوذر در بخش ویژه با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و بخش استانی نیز با محوریت سازگاری با کم آبی با تکیه بر مدیریت مصرف آب پیش‌بینی شده است و مراسم اختتامییه جشنواره 8 دی ماه و با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات