۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۳۰۱۰۳
مدیرعامل مرکز نشر هاجر:

اجرای طرح فراخوان بزرگ کتابانو آغاز شد

اجرای طرح فراخوان بزرگ کتابانو آغاز شد
شایانفر از اجرای طرح فراخوان بزرگ کتابانو در راستای پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب از حوزویان و دانشگاهیان از سوی نشر هاجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد شایانفر، مدیرعامل مرکز نشرهاجر طی گقت و گویی از آغاز طرح فراخوان بزرگ کتابانو خبر داد. متن کامل مصاحبه به شرح ذیل می باشد:

درمورد فراخوان کتابانو که نشر هاجر متولی آن شده توضیحاتی بفرمائید؟

در پاسخ به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از حوزویان و دانشگاهیان، در خصوص جهاد علمی-فرهنگی همه جانبه و هوشمندانه، مرکز نشر هاجر«ناشر تخصصی زن و خانواده» با همکاری مدیریت حوزه های علیمه خواهران استان قم و مدارس علمیه، می کوشد با بهره مندی از ظرفیت عظیم بانوان فرهیخته به بخشی از رهنمودها و انتظارات ایشان جامه عمل بپوشاند.

در همین راستا، مرکز نشر هاجر با بهره گیری از رهنمودهای مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و با همکاری تعدادی از نهادها و سازمان ها «فراخوان کتابانو» را طراحی کرده و فصل نخست آن در حال اجرا است.

هدف شما از اجرای فراخوان کتابانو چیست؟

هدف مجموعه نشر هاجر از طرح کتابانو، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های علمی فرهنگی و ادبی بانوان به منظور تعامل و همکاری دوجانبه و شناسایی و تعامل با ناشرین و مراکز فعال در موضوع زن وخانواده است.
این مهم با شناسایی نویسندگان، چاپ آثار و انگیزه بخشی به آنان برای تولید آثاری متناسب با نیازهای جامعه اسلامی در حوزه مسائل مورد نیاز به ویژه زن و خانواده عملی خواهد شد.

مخاطبان این طرح چه کسانی هستند؟

این فراخوان دارای چندین فصل است و طبق فصول مختلف مخاطبان هم متفاوت هستند.

بانوان علاقمند به شرکت در این فراخوان باید آثاری با موضوع سبک زندگی اسلامی و اخلاق در خانواده و آقایان نیز باید آثاری در زمینه اخلاق در خانواده در کارنامه داشته باشند. علاقه مندان نیز برای ارسال خود تا اسفند ماه سال جاری فرصت دارند./1324/

مصطفی رستمی
ارسال نظرات