۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۳۰۳۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ولایت نعمتی ارزشمند برای جامعه اسلامی است

ولایت نعمتی ارزشمند برای جامعه اسلامی است
حجت الاسلام شکریان، ولایت را یک نعمت ارزشمند برای جامعه اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در سایه ولایت به کشوری عزتمند در جهان تبدیل شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع مهدیه‌های استان، ولایت را یک نعمت ارزشمند برای جامعه اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در سایه ولایت به کشوری عزتمند در جهان تبدیل شده اند.
 
وی با بیان این که باید قدردان نعمت ولایت اهل بیت (ع) بر جامعه اسلامی باشیم، افزود: به طور حتم حرکت در مسیر اهل بیت (ع) جامعه را به رشد و شکوفایی خواهد رساند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که خدمت به پیامبر گرای اسلام و اهل بیت (ع) مدال افتخار است، خاطرنشان کرد: به طور حتم کسانی که در مهدیه‌ها مشغول فعالیت هستند به امام عصر (عج) خدمت می‌کنند و مدال افتخار بر گردن دارند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، فعالیت در مهدیه‌ها را خدمت به امام زمان (عج) دانست و با بیان این که باید دعای ندبه در این مراکز مهمی دینی بیشتر تقویت شود، تصریح کرد: برنامه‌های مهدیه‌ها باید رنگ و بوی امام زمان (عج) داشته باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرایط امروز جامعه به گونه‌ای است که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان به کار گرفته است، افزود: در این وضعیت خاص، مراکز دینی و فرهنگی وظیفه دارند با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت باور‌های دینی آحاد جامعه به ویژه جوانان گام بردارند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز هویت دینی و انقلابی نسل جوان ما در خطر است، گفت: باید با تبلیغ صحیح معارف دینی در جامعه، نسل جوان را در برابر جریان‌های خطرناک و منحرف واکسینه کنیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نباید بگذاریم هویت دینی جوان ایرانی با هجمه‌های فرهنگی دشمن خدشه دار شده و تضعیف شود، خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان، ترویج و گسترش معارف اهل بیت (ع) در جامعه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که توجه به بعد فرهنگی جامعه در کنار پیشبرد برنامه‌های اقتصادی امری ضروری است، تصریح کرد: نباید همه دغدغه کشور به مسائل اقتصادی تبدیل شود بلکه باید همان طور که نسبت به مباحث اقتصادی همواره دغدغه وجود داشته، مسائل فرهنگی نیز مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات