۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۳۰۳۶۵
امام جمعه خرم آباد:

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه رشد علمی و اخلاقی در جامعه است

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه رشد علمی و اخلاقی در جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: این وحدت در رشد علمی و اخلاقی و تربیت نسل جوان مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات اخلاق در اولویت قرار گیرد.

وی بر ضرورت برقراری نظم و امنیت و رعایت اخلاق در برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه انجام مسؤولیت ها در انتخابات باید به دور از سلیقه شخصی باشد، اظهار داشت: مسؤولانی که وظیفه نظارت بر انتخابات را بر دوش دارند، باید طبق قانون عمل کنند.

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات باید از حاشیه سازی پرهیز کرد و مردم با انتخاب آگاهانه و با بصیرت نقش خود را در انتخاب فرد اصلح ایفا کنند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور خار چشم دشمن و خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است.

مسؤولان پایبند به تقوای الهی باشند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مسؤولیت خطیر مسؤولان در خدمت به مردم گفت: در انجام وظیفه همه باید به تقوای الهی پایبند باشیم و در خدمت به مردم خود را وقف کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در 27 آذرماه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه رشد و تعالی علمی در جامعه است.

ضرورت تقویت پیوند بین حوزه و دانشگاه

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه تأکید کرد و یادآور شد: حاصل وحدت حوزه و دانشگاه تربیت انسان های تحصیل کرده و فرهیخته است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه نقش بسزایی در رشد علمی و تربیت نسل امروز دارد و در سایه این وحدت می توان فعالیت های علمی و پژوهشی را ارتقا بخشید./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات