۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۳۰۵۱۳
ویژه طلاب؛

مؤسسه امام خمینی دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه امام خمینی دانش پژوه می پذیرد
مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در مقطع کارشناسی از میان طلاب برای دوره حضوری ویژه برادران و نیمه حضوری برای خواهران و برادران در مقطع کارشناسی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در مقطع کارشناسی از میان طلاب برای دروه حضوری ویژه برادران و نیمه حضوری برای خواهران و برادران در مقطع کارشناسی دانش پژوه می پذیرد.

براساس این گزارش، معارف اسلامی و اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه شناسی، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی از رشته های دوره حضوری و رشته های معارف اسلامی و فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روانشناسی از رشته های دوره نیمه حضوری به شمار می روند.

از شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) می توان به اتمام سطح یک حوزه علمیه، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه ها اشاره کرد.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی می توانند تا 20 دی ماه به سامانه اینترنتی پذیرش مؤسسه به نشانی paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات