۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۰۵۶۷
حجت الاسلام بابائیان:

مجلس مردمی و در تراز انقلاب اسلامی نباید مجیزگوی دولت باشد

مجلس مردمی و در تراز انقلاب اسلامی نباید مجیزگوی دولت باشد
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مجلس مردمی و در تراز انقلاب اسلامی نباید مجیزگوی دولت باشد و در مسائل راهبردی کشور مستقل بوده و با قدرت و اقتدار عمل کند.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یکی از راه‌های تحقق گام دوم انقلاب را کنار گذاشتن نفوذی ها، فتنه گران، غرب زدگان و وابستگان به اجانت در کشور دانست و افزود: این افراد موجب زحمت برای مردم انقلابی، عدم پیشرفت در اقتصاد، برطرف نشدن مشکلات کشور وهمچنین تضعیف قدرت و اقتدار کشور خواهند شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بسیاری از مشکلات امروز کشور نتیجه انتخاب نادرست است، بیان داشت: باید با یک انتخاب صحیح کشور را در مسیر پیشرفت توسعه سوق دهیم.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که انتخاب هر یک از ما باید بر مبنای اصول تعیین شده در رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: نباید احساسی و از روی هیجان‌های کاذب انتخاب کنیم که امروز وضع کشور این گونه شود.
 
وی با بیان این که مسؤولان مستأجران این کشور هستند و مردم باید با انتخاب صحیح خود زمینه حضور مستأجران صادقی را در این کشور فراهم کنند که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، افزود: باید افرادی را انتخاب کنیم که دارای تخصص، سابقه روشن در فتنه، ضد فساد، مردمی، ساده زیست باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازشندران با تأکید براین که مجلسی که در رأس امور است، باید مجلسی باشد که صدای مردم از درون آن شنیده شود، ادامه داد: چنین مجلسی نباید مجیزگوی دولت باشد و در مسائل راهبردی کشور مستقل بوده، با قدرت و اقتدار عمل کند و خانه ملت باشد نه اینکه بنگاه خیریه‌ای برای برخی قدرت‌ها باشد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت مجلس باشد، افزود: مجلس در تراز انقلابی باید پیرو منویات امامین انقلاب و مطالبات مردم باشند، متصل به لابی‌های قدرت و ثروت نباشند، توجه به عزتمندی ملی در سیاست خارجی داشته باشند، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی داشته و در مقابل اقدامات غیرقانونی اجزای دولت مقاومت کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم باید افرادی را وارد مجلس کنند که دارای شاخصه‌های انقلابی باشند، خاطرنشان کرد: نمایندگان در تراز انقلاب باید پایبند به مبانی و ارزش‌های اسلامی انقلاب و در جهت رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.
 
وی با بیان این که نماینده انقلابی باید تقوای دینی و سیاسی داشته باشد و در برابر توطئه دشمن حساس باشد، بیان داشت: نماینده انقلابی همواره در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب گام بر می‌دارد و منافع ملی را به منافع حزبی و گروهی ارجح‌تر می‌داند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات