۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۳۰۶۷۰
سرپرست حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی حوزه علمیه کمالیه خرم آباد

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی حوزه علمیه کمالیه خرم آباد
سرپرست حوزه علمیه لرستان گفت: به مناسبت ۲۷ آذرماه، همایش وحدت حوزه و دانشگاه در استان و به میزبانی حوزه علمیه کمالیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش وحدت بین حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: برگزاری این همایش فرصتی برای یادآوری و اهمیت تقویت این وحدت است.

وی با بیان اینکه همایش وحدت بین حوزه و دانشگاه به میزبانی حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود، افزود: طلاب مدارس علمیه شهرستان خرم آباد و دانشجویان در این همایش شرکت دارند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت های تبلیغی در تقویت وحدت حوزه و دانشگاه بهره مند شد، گفت: این وحدت لازمه رشد علمی جامعه و تربیت نسلی انقلابی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه در کنار حفظ شیوه علمی و تحصیلی خویش باید با همفکری و وحدت دانشگاهیان در انجام رسالت خویش نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: حوزه و دانشگاه در ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند و در سایه وحدت حوزه و دانشگاه باید نسلی تربیت کرد که بتوانند در ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب نقش آفرینی کنند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان افزود: در سایه وحدت حوزه و دانشگاه و بهره مندی از توانایی ها می توان راهکارهای مختلفی در رفع مشکلات جامعه ارائه داد و از ظرفیت حوزه و دانشگاه بهره مند شد.

وی با تأکید بر ضرورت اعتماد به قشر جوان در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و رفع مشکلات کشور اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه تربیت نسلی قابل اعتماد و توانمند برای پیشبرد اهداف است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات