۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۳۰۷۱۱
حجت الاسلام قاسمیان:

دوران نابودی استکبار جهانی فرا رسیده است

دوران نابودی استکبار جهانی فرا رسیده است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسلام هرگز زیر بار ذلت نمی رود، گفت: اتحاد مستکبران و دشمنان علیه اسلام بیانگر فرارسیدن نابودی آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان تولیت مدرسه علمیه مشکات، امروز در دانشگاه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: ما آهن نازل کردیم که در آن درگیری سخت و شدیدی است، البته منافعی نیز دارد؛ خاصیت اول آهن نرمی گلوله و شمشیر است اما منافع دیگر آن را می توان در ساخت ابزارهای کشاورزی و غیره نام برد.

وی با بیان اینکه اسلام جنگ افروز و جنگ طلب نیست و قیام به قسط نیازمند حدید ندارد، ادامه داد: اما همین اسلام که جنگ طلب نیست تن به ذلت نیز نمی دهد؛ اگر مستکبران با اسلام بجنگند اسلام نیز با آنان مبارزه خواهد کرد.

حجت الاسلام قاسمیان با اشاره به اینکه در عالم دنیا عده ای از مستکبران و شیاطین چشم دیدن اسلام را ندارند از این رو اقدام به جنگ نظامی و فرهنگی با مسلمانان می کنند، اظهار داشت: جبهه حق اگر خود را آماده نشان دهد جبهه باطل بزرگ و تجمیع می شود از این رو به هر میزان خود را متراکم و بزرگ نشان دهد به همان مقدار به روزگار نابودی نزدیک تر می شود و این بسیار عجیب است.

تولیت مدرسه علمیه مشکات ادامه داد: برخی منکر این سخن می شوند و می گویند مگر می شود آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان با هم علیه اسلام متحد شوند و شکست بخورند؛ این سخن ناشی از اعتقادات ضعیف است.

وی سپاه اسلام را جنود الله خواند و گفت: خداوند جنودالله را یاری می دهد برای همین پیروزی سپاه اسلام قطعی است؛ بنابراین لازم است بین عقل معاش و عقل انقلابی تفکیک قائل شویم.

حجت الاسلام قاسمیان ادامه داد: کسی که می گوید نمی شود با آمریکا مبارزه کرد سخن همان قوم بنی اسرائیل را می گوید که می گفتند نمی توان در برابر فرعون مقابله کرد در حالی که همراهان حضرت موسی(ع) توانستند از رود نیل عبور کنند.

تولیت مدرسه علمیه مشکات در پایان خاطرنشان کرد: انسان نباید با محاسبات خود عالم آخرت را به مواهب زودگذر دنیا بفروشد؛ خداوند جبهه حق را براساس معادلات دیگری حرکت می دهد کسانی که می خواهند عکس این معادلات حرکت کنند هرگز به نتیجه نمی رسند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات