۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۳۰۸۹۳

خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل‌زدگان ایوانی پرداخت‌شده است

خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل‌زدگان ایوانی پرداخت‌شده است
فرماندار ایوان از پرداخت خسارت سیل‌زدگان ایوانی به مبلغ ۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، امید علی سبزی، از پرداخت خسارت سیل زدگان ایوانی خبر و اظهار داشت: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که صورت گرفت مبلغ 6 میلیارد تومان خسارت سیل سال گذشته به همشهریان عزیز ایوانی پرداخت‌شده است.

فرماندار ایوان دیگر اقدامی که موردتوجه و مؤثر در توسعه شهرستان ایوان است را بیان کرد و گفت: 4 بانده کردن مسیر کمربندی ایوان تا تونل قلاجه (اربعین) مهم‌ترین طرح در توسعه شهرستان است که به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید.

سبزی پیگیری اعتبارات بودجه‌ای را مورد اشاره و بیان داشت: سهم شهرستان ایوان در بودجه سال 99 سهم قابل قبولی است.

فرماندار ایوان در ادامه به بحث انتخابات پرداخت و افزود: انتخابات یک از موارد پیشرو کشورمان است که در این راستا خوشبختانه یک هم‌افزایی خاصی در بین عوامل اجرایی وجود دارد و قطعاً مردم عزیزمان بدانند که اصل بی‌طرفی و اجرای قانون سرلوحه انتخابات در سطح شهرستان خواهد بود.

وی گفت: یکی از مواردی که طی ماه‌های اخیر رخ‌داده است ساخت‌وسازهای غیرمجازی است که در 4 گوشه شهرستان ایجادشده است که انشالله در این راستا اقداماتی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ایوان ادامه داد: خوشبختانه در بحث سهمیه‌بندی بنزین در سطح شهرستان با توجه به بلوغ فکری که مردم شهرستان برخوردار بودند خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی را در پی نداشت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات