۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۳۰۹۳۴

یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلاب غرب گیلان در تالش برگزار می‌شود

یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلاب غرب گیلان در تالش برگزار می‌شود
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلاب شهرستان‌های غرب گیلان ۲۵ دی‌ماه در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در نشست هماهنگی برگزاری یادواره 56 شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان اظهار داشت: دشمنان انقلاب با به‌کارگیری ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما منسوخ و کم‌رنگ جلوه دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به نقش‌ مردم فهیم ایران در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن اشاره و بیان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره با تأسی از راه شهیدان ترفندهای دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام تسخیری شهیدان را سرمایه‌های ملی نظام و انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم که با برگزاری یادواره‌های متعدد و باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به نقش سازنده روحانیت و طلاب در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: روحانیت پرچم‌دار انقلاب اسلامی است و در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش به‌سزایی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان‌های شرق و مرکز گیلان افزود: تاکنون یادواره شهدای روحانی شرق و مرکز گیلان برگزار شده و امروز برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهدای روحانی در واقع کوچکترین کار است اما باید انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بیان داشت: یادواره 50 شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان نیز در تاریخ 25 دی ماه و ساعت 9 صبح در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تسخیری گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدای روحانی، دعوت از علماء، روحانیون و خانواده‌های شهدا به یادواره، تزئین ورودی و خروجی شهرستان و انتشار آثار شهدای روحانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای یادواره ذکرشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام برنامه‌های مربوط به یادواره شهدای روحانی غرب گیلان با محوریت سپاه ناحیه تالش اجرا می‌شود تصریح کرد: مسئولان سایر شهرستان‌ها نیز در برگزاری هرچه بهتر این یادواره همکاری کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات