۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۰۹۷۲
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه پیشبرد جامعه به سمت رشد و تعالی است

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه پیشبرد جامعه به سمت رشد و تعالی است
سرپرست حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه پیشبرد جامعه به سمت رشد و تعالی است.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با 27 آذرماه و نام گذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: 27 آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی ربانی، آیت اللّه مفتح، از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را نیاز اساسی برای تثبیت اهداف انقلاب خواند و افزود: این وحدت برای رسیدن به اهداف اسلام و انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت همفکری حوزه و دانشگاه برای رشد علمی تأکید و خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه باید ثمره عملی داشته باشد.

وی اظهار داشت: از ظرفیت حوزه و دانشگاه باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب بهره مند شد و وحدت حوزه و دانشگاه لازمه تحقق این مهم است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان به موانع سر راه وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید این موانع شناسایی و از سر راه برداشته شوند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: از ظرفیت حوزه و دانشگاه می توان در پیشبرد اهداف نظام و هدایت جامعه به سمت رشد و تعالی بهره مند شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات