۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۳۱۱۰۵
امشب در مجله «زاویه» بررسی می‌شود؛

نسبت میان نهاد دانشگاه و نهاد دولت در ایران

نسبت میان نهاد دانشگاه و نهاد دولت در ایران
بیستمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با نقد و بررسی «نسبت میان نهاد دانشگاه و نهاد دولت در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، برنامه علوم انسانی «زاویه» در گام بیستم خود ضمن بررسی مناسبات میان نهاد دانشگاه و نهاد سیاست، به ایده استقلال دانشگاه در ایران می‌پردازد و از اساتید علوم انسانی می‌پرسد: «نهاد علم درباره استقلال دانشگاه در ایران چه ایده‌ای دارد؟»

دکتر میثم سفیدخوش، استادیار فلسفه غرب دانشگاه شهید بهشتی و دکتر علی خورسندی طاسکوه، استادیار مدیریت و برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی، در این برنامه با نقد و بررسی ایده استقلال دانشگاه، درباره وضعیت مطلوب میان نهاد دانشگاه و نهاد دولت در ایران و الزامات تحقق ایده استقلال دانشگاه به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

گفتنی است که پیشتر به کوشش دکتر سفیدخوش کتاب «ایده دانشگاه» ترجمه و روانه بازار کتاب شده است و به زودی نیز کتاب «استقلال دانشگاه در ایران» با تالیف دکتر خورسندی به زیر چاپ خواهد رفت.

قسمت بیستم فصل سیزدهم مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت. /882/ 302/

ارسال نظرات