۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۳۱۱۲۰
حجت الاسلام حیدرآزاد تشریح کرد؛

اقدامات قرارگاه جهادی طلیعه داران ظهور برای کمک رسانی به مردم

اقدامات قرارگاه جهادی طلیعه داران ظهور برای کمک رسانی به مردم
مسؤول قرارگاه جهادی مجموعه طلیعه داران ظهور از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای صاحبان منازل درگیر آبگرفتگی در اهواز خبر داد.
حجت الاسلام محمدامین حیدرآزاد، مسؤول قرارگاه جهادی مجموعه طلیعه داران ظهور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از روز گذشته آشپزخانه قرارگاه را برای خدمت رسانی به ساکنان مناطق درگیر آبگرفتگی راه اندازی کردیم که از شامگاه گذشته تاکنون ۸۰۰ تا هزار پرس غذا در منطقه کمپلو و قلعه کنعان توزیع کردیم.

مسؤول قرارگاه جهادی مجموعه طلیعه داران ظهور بیان داشت: وعده صبحانه ۲۰۰ نفری برای برخی خانواده‌های منطقه حصیرآباد که در جریان باران اخیر منازل شان دچار آبگرفتگی شده و در مدرسه ساکن شدند، تهیه کردیم.

حجت الاسلام حیدرآزاد ادامه داد: شب گذشته نیز ۵۰۰ پرس غذا برای برخی مناطق کوت عبدالله اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان کمک مالی از سوی خیران صورت گرفته است، تصریح کرد: بسیاری از دوستان در حال رصد کردن مناطق مختلف هستند تا گروه‌های جهادی و غذا در اسرع وقت به آنجا ارسال شوند.

مسؤول قرارگاه جهادی مجموعه طلیعه داران ظهور با بیان اینکه تخلیه و تمیز کردن خانه‌ها از آب‌های سطحی به همت طلاب و روحانیت در حال انجام است، گفت: گروه جهادی خواهران قرارگاه در تهیه غذا و جمع آوری اقلام کمک یار هستند و دو گروه جهادی متشکل از دانش آموزان دبیرستانی مشغول جمع آوری اقلام شدند.

حجت الاسلام حیدرآزاد تأکید کرد: گروه جهادی مدرسه امام خامنه‌ای اهواز از روز اول وقوع آبگرفتگی در منطقه گلستان مشغول کمک هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات