۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۲۱۱۷۵
حجت الاسلام حمیدی خبر داد؛

خدمت رسانی طلاب مدرسه امام جعفر صادق الوان به سیل زدگان

خدمت رسانی طلاب مدرسه امام جعفر صادق الوان به سیل زدگان
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به مشکلات سیل زدگان، گفت: طلاب مدرسه امام جعفر صادق (ع) الوان در جهاد علمی و خدمت رسانی به سیل زدگان حضوری فعال دارند.
حجت الاسلام حمیدی، مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فعالیت‌های مدرسه در دهه اول محرم اظهار داشت: مبلغان به پوشش فعالیت‌های مرتبط با محرم در روستا‌های اطراف بخش شاوور اعزام شدند ضمن اینکه برنامه‌های مرتبط با محرم را متناسب با سن و سال دانش آموزان برای این قشر برگزار کردند.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) الوان با اشاره به برگزاری افتتاحیه سال تحصیلی جدید بیان داشت: طلاب در جهاد علمی و خدمت رسانی به سیل زدگان حضوری فعال دارند و در کمیته مرتبط با سیل زدگان حضور داشته و گروه‌های جهادی بسیاری اعزام کردیم.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: طلاب در مدارس آموزش و پرورش بخش شاوور حضوری فعال دارند و امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی، حضور پیدا کرده و برنامه هایشان را اجرایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طلاب با حضور در کلاس‌های درسی به بحث و تحصیل اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: به علت مسائل مرتبط با سیل و سیل زده‌ها در منطقه و ناآمادگی‌های موجود، امسال پذیرشی صورت نگرفت، اما برای سال تحصیلی پیش رو پذیرش خواهیم کرد.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) الوان در پایان یادآور شد که طلاب در ۱۰ پایه تحصیلی در مدرسه به اشتغال دارند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات