۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۲۰۶۵۹
با حضور امام جمعه اهواز؛

آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان برگزار شد

آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان برگزار شد
آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، ظهر امروز با حضور امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این آیین که طلاب، اساتید، علما و مسؤولان شهرستان و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان حضور داشتند، حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه هدایت سفیران شمال خوزستان، ضمن خوشامدگویی به حضار، گزارشی از خدمات طلاب مدرسه، تعداد طلبه‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته به ویژه در بحث سیل و غدیر ارائه کرد.
                          پ/آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان برگزار شد
همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر ضرورت ادای نماز در اول وقت خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های طلبه، نماز اول وقت، انجام مستحبات و ترک محرمات است و این خصایص وجه تمایز روحانیت و طلبه از غیر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم بیشتر به واجبات نماز توجه دارند، افزود: طلاب و روحانیت افزون بر واجبات باید توجه ویژه‌ای به مستحبات کنند؛ از سوی دیگر سیره ائمه اطهار و بزرگان انقلاب اسلامی همچون امام راحل و شهید بهشتی بر نماز اول وقت و نماز جماعت تأکید بسیاری داشتند؛ همچنین از اقدامات طلاب و کادر مدرسه در خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستانی و پلدختری تشکر و قدردانی داریم.
                             پ/آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان برگزار شد
در ادامه نیز از قسمت‌های مختلف بازسازی شده ساختمان سطح ۲ حوزه از قبیل ایزوگام کردن هزارو ۷۰۰ مترمربع، سفیدکاری مجدد، سنگ کاری تا یک متر، نصب پنجره‌های دو جداره و اختصاص ۳۰۰ متر بنام محوطه شهدا بازدید و افتتاح مجدد کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات