۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۲۲۰۶۷
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

ادامه کمک رسانی طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز به سیل زدگان

ادامه کمک رسانی طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز به سیل زدگان
مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر گفت: اردوی جهادی کمک به سیل زدگان از سوی طلاب سال دوم و سوم سطح ۲ این مدرسه برگزار شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری اردوی جهادی و راه اندازی موکب اربعین خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه اردوی جهادی کمک به سیل زدگان از سوی طلاب سال دوم و سوم سطح ۲ مدرسه برگزار شد، عنوان داشت: تصمیم بر آن شد تا روستا‌هایی که در زمان سیل از کمک‌های مدرسه برخوردار بودند، کماکان مورد توجه قرار بگیرند که در این باره روستا‌های مسیر ال‌هایی علی رغم بازسازی‌های صورت گرفته کماکان نیازمند کمک هستند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: جابجایی وسایل خانگی و لوازم ضروری به اماکن تعیین شده در اولویت کاری است که در این باره طی چند نوبت گروه‌های جهادی مختلفی از سوی مدرسه اعزام و در مرحله اخیر ۳۰ طلبه در قالب دو گروه جهادی اعزام شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به راه اندازی موکب حسینی از سوی طلاب در ایام نزدیک به اربعین بیان داشت: این موکب همه ساله و در راستای آمادگی طلاب برای خدمت در مرز چذابه و شلمچه به صورت نمادین برپا می‌شود که در ادامه نیز طلاب با حضور در مرز‌ها عازم زیارت اربعین خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه موکب اربعین از سوی طلاب سال چهارم سطح ۲ در مدرسه برپا شد، تصریح کرد: برپایی موکب در مدرسه علمیه تا یک هفته پیش از اربعین ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات