۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۱۱۵۶
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه صورت گرفت؛

دیدار اساتید حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی با امام جمعه شهرکرد

دیدار اساتید حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی با امام جمعه شهرکرد
اساتید حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اساتید حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی که به میزبانی مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد، نمایندگان اساتید حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و نمایندگان اساتید مراکز آموزش عالی استان هر کدام به نوبت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این نشست همه افرادی که سخنرانی کردند، وحدت حوزه و دانشگاه را از مهمترین ضرورت‌های روز جامعه و کشور دانستند و بر تقویت این وحدت که کارگشای مشکلات امروز جامعه است، تأکید کردند.

اساتیدی که در این نشست صحبت کردند، حوزه و دانشگاه را مکمل هم دانستند چراکه یکی امر به دنیا می‌کند و دیگری امر به آخرت و این یعنی اگر هر کدام نباشد، کشور با مشکل روبه رو خواهد شد.

در ادامه نشست اساتید تأکید کردند که پیشبرد اهداف کلان نظام تنها در سایه وحدت محقق خواهد شد و هر کس از تفرقه دم بزند، در پازل دشمن بازی کرده است.

در پایان این نشست نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه باید تزریق کننده مقاومت به جامعه باشند، افزود: نظام اسلامی تنها در سایه مقاومت می‌تواند روی پای خود بایستد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مقاومت در برابر دشمن تنها راه گشای مشکلات امروز کشور است، ابراز کرد: به یقین جای امور تربیتی، اخلاقی و توحیدی به معنای واقعی کلمه در جامعه خصوصا در بین نسل جوان به شدت احساس می‌شود که باید حوزه و دانشگاه نسبت به این امر حساس و دغدغه‌مند باشند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات