۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۱۱۶۰

برگزاری 16 نشست علمی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

برگزاری 16 نشست علمی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی
مسؤول نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در ارائه گزارشی از این نمایشگاه از برگزاری 16 نشست علمی، کرسی ترویجی و پژوهشی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در سالن همایش های غدیر در قم برگزار شد.

حجت الاسلام موسی الرضا تیموری مسؤول برگزاری نمایشگاه در این مراسم با بیان این که این نمایشگاه با هدف توسعه و گسترش پژوهش و فناوری راه اندازی شده است، گفت: ارزیابی علمی محصولات علمی و فناوری و تجلیل از برترین های پژوهشی و فناوری دفتر برپا شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: همچنین برای معرفی محصولات دفتر تبلیغات اسلامی به مراکز دیگر با شعار توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی، مسأله محوری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برپایی این نمایشگاه کردیم.

حجت الاسلام تیموری عنوان کرد: برگزاری 16 کرسی ترویجی، نشست علمی و کارگاه آموزشی با موضوعاتی از قبیل اخلاق هنجاری، انسان متعالی در فلسفه نوصدراییان از دیدگاه امام خمینی(ره) و وضعیت کتاب در جهان اسلام بخشی از برنامه های این نمایشگاه محسوب می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از آثار پژوهشی و فناوری تولید شده از آذرماه سال گذشته تا آذرماه امسال و برگزاری برنامه ای برای بیان دستاوردهای پژوهشی و فناوری و رونمایی از آخرین آثار پژوهشی پژوهشکده ها بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

وی با اشاره به دیدار با اصحاب قلم به عنوان یکی دیگر از برنامه های این نمایشگاه خاطرنشان کرد: محققان و پژوهشگران حوزه در این نمایشگاه می‌ توانستند با نویسندگان و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار و صحبت کرده و از آخرین آثار پژوهشی محققان در جامعه علمی اطلاع پیدا کنند.

مسؤول برگزاری پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: اختصاص یک روز از هفته پژوهش به معرفی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه بین الملل، اختصاص یک روز از هفته پژوهش به تجلیل و قدردانی از برگزیدگان پژوهش با سخنرانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی و اختصاص یک روز به مراسم تجلیل از برترین های ستاد پژوهش و ادارات پژوهشی و اختصاص یک روز به مراسم تجلیل از فناوران برتر و تقدیر از محصولات فناوری برتر در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: 25 غرفه در این نمایشگاه در قالب غرفه های مربوط به مدیریت ها، معاونت ها، شعب و پژوهشکده های دفتر تبلیغات اسلامی آخرین محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار دادند./ج

ارسال نظرات