۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۳۱۲۳۴
استاد حوزه علمیه قم خواستار شد؛

ضرورت تعامل و هم افزایی مراکز فعال در نقد وهابیت

ضرورت تعامل و هم افزایی مراکز فعال در نقد وهابیت
عضو شورای علمی مؤسسه دارالاعلام بر لزوم انسجام، وحدت و هم افزایی مراکز فعال در نقد وهابیت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رجبی عضو شورای علمی موسسه دارلاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) امروز در نخستین مجمع فعالان نقد وهابیت که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام سجاد(ع) قم برگزار شد، با اشاره به حدیثی، از علما به عنوان مرزبانان راستین دین و ارزش ها یاد کرد.

وی با بیان این که حوزه های علمیه در تربیت نیروی متخصص و متعهد علمی افتخار آفریده اند، تصریح کرد: در دنیا هیچ حوزه ای قابل قیاس با حوزه علمیه قم نیست، این مساله نتیجه تربیت و زحمات مراجع تقلید و علمای راستین بوده است.

استاد حوزه علمیه تنوع مراکز دخیل در امر مقابله با اندیشه تکفیر در فضای حوزه را مثبت ارزیابی و در عین حال تاکید کرد که بایستی با مدیریت واحد این مراکز از هدر رفت نیروها و موازی کاری پرهیز شود تا بتوان در میدان عمل نتایج تمام فعالیت را مشاهده کرد.

وی با بیان این که دشمنانی که علیه مکتب اهل بیت تلاش و فعالیت می کنند در اوج بیسوادی هستند، گفت: با این وجود دشمنان ما با انسجام و نظم تمام امکانات و ابزارهای روز را به کار گرفته اند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

عضو شورای علمی موسسه دارلاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم حق و حقیقت در لابلای جوسازی ها مکتوم بماند، اظهار داشت: ما به عنوان عالمان دین برای آشکار سازی و نشان دادن حق و حقیقت باید بیش از گذشته کنیم تا بتوانیم این رسالت را در تمامی ابعادش به سرانجام برسانیم.

وی با بیان این که مجمع فعالان نقد وهابیت قرار است تحت نظر و هدایت حضرت آیت الله مکارم شیرازی فعالیت کند، از شخصیت و جایگاه فاخر و برجسته علمی این مرجع تقلید تجلیل کرد.

حجت الاسلام رجبی بیان داشت: ایشان حدود یک قرن تجربه علمی و تحقیقی در عرصه های مختلف دارند، حضور ایشان برای ما مغتنم است، امیدواریم بتوانیم از اندیشه ها و راهبری های حضرت آیت الله مکارم شیرازی به خوبی بهره بگیریم و با انسجام بخشی فعالیت ها، رسالت خود را در تبلیغ معارف اهل بیت به درستی انجام دهیم. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات