۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۳۱۲۵۲
حجت الاسلام والمسلمین رمضانی مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری درست از فضای مجازی برای حفظ عقاید جوانان

لزوم بهره گیری درست از فضای مجازی برای حفظ عقاید جوانان
استاد علوم عقلی با اشاره به استقبال آیت الله اعرافی از فعالیت های مؤسسه آوای توحید، بر لزوم بهره گیری درست از فضای مجازی برای حفظ عقاید جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست دوره ای اساتید مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در محل این مؤسسه واقع در مجتمع زمزم قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن رمضانی در این نشست با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: هدایت گری یک نفر در جامعه بهتر از همه آن چیزی است که خورشید بر آن می‌ تابد، این سخن عین حق و صدق محض است.

وی با اشاره به لزوم کمک به افراد برای داشتن زندگی سالم بر محور اسلام، از خدمات مؤسسه آوای توحید قدردانی کرد و ابراز داشت: بازخوردی که از این مؤسسه گرفته شده مشخص می‌شود که تا کنون موفق و منشأ اثر بوده  و امیدواریم از این به بعد هم منشأ اثر باشید و ما نیز در حد توان خودمان با شما همکاری می کنیم.

استاد برجسته علوم عقلی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمنان در فضای مجازی و فضای حقیقی برای از بین بردن اعتقادات جوانان گفت: امروز این فضا برای ما هم فراهم است؛ وقتی در ابعاد منفی فضا باز است، به محاضات همان این فضا برای ما هم باز است و اگر کوتاهی کنیم تقصیر است نه قصور.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با لزوم شکل گرفتن مؤسسه آوای توحید در سطح ملی و بین المللی افزود: یکی از مسائل مهم تهیه مکانی مناسب برای یک مؤسسه در این سطح است که خوب است با مراکزی از جمله اوقاف برای این کار در ارتباط باشید.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی عنوان کرد: اولین قدم همین است که شما یک جای مستقر داشته باشید و با اطمینان کارهای خود را دنبال کنید.

وی با اشاره به این که آیت الله اعرافی نیز از برنامه های مؤسسه استقبال کرده است، گفت: از طرف مدیریت حوزه هم قول های همکاری با این مؤسسه داده شده است، چون ما  مراکز تخصصی فلسفه در حوزه داریم ولی مرکز تخصصی عرفان نداریم و این مؤسسه می تواند این خلأ را پر کند./1330/ج

ارسال نظرات