۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۳۱۳۴۰
حجت الاسلام پرچم خبر داد؛

شست و شوی فرش های خانواده های سیل زده در حوزه علمیه اهواز

شست و شوی فرش های خانواده های سیل زده در حوزه علمیه اهواز
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان گفت: طلاب، فرش‌ها و قالی‌های خانواده‌های آسیب دیده را در حوزه‌های علمیه شست و شو می‌دهند.
حجت الاسلام بهادر پرچم، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طلاب و روحانیت پش از هرگونه فراخوان در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند، اظهار داشت: طلاب پس از تقسیم بندی مناطق سیل زده در مناطق «کیان، کوی علوی، بهارستان، شهرک دانشگاه، معین زاده، باغ شیخ و کارون» حضور پیدا کردند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان عنوان داشت: در روز‌های اول آبگرفتگی با یاری رسانی حوزه های علمیه جابجایی وسایل و تخلیه‌ خانه ها، پخت و توزیع غذا صورت گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در زمینه شست و شو و پاکسازی خانه ها، پمپ‌های ۴ اینچی برای کشاندن آب و فاصلاب در اختیار فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها قرار داده شد، افزود: برای برخی حوزه‌ها و پایگاه ها، وسایل ایاب و ذهاب جهت کمک رسانی سریعتر به خانواده های سیل زده تهیه شد.

حجت الاسلام پرچم با بیان اینکه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های مقاومت اهواز، شهرستان حمیدیه در خدمت رسانی به سیل زدگان حضور فعالی داشتند، گفت: بیش از ۱۲ گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام و شست و شوی فرش‌ها و پاکسازی منازل آسیب دیده را عهده دار شدند.

وی بیان داشت: طلاب، فرش‌ها و قالی‌های خانواده‌های آسیب دیده را در حوزه‌های علمیه شست و شو می‌دهند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به طلاب حوزه اهواز خسته نباشید میگویم.
0
0