۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۳۱۴۱۰
قائم مقام معاونت امور حوزه های علمیه خواهران کشور:

نقش اصلی حوزه ها، کارخانه انسان سازی است

نقش اصلی حوزه ها، کارخانه انسان سازی است
حجت الاسلام اسماعلی نیا با بیان این که حوزه های علمیه خواهران به دنبال تولید مدرک نیستند؛گفت: نقش اصلی حوزه های علمیه کارخانه انسان سازی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسماعیل نیا قائم مقام معاونت امور حوزه ها و مسئول مناطق ویژه و هیأت همراه در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران کردستان و مدیران مدارس علمیه این استان، پس از بازدید از مدارس علمیه، در خصوص بررسی روند اجرایی برنامه های حوزه های علمیه خواهران در مناطق ویژه گفت: در تلاش هستیم تا مدارس علمیه کشور را به سه دسته مناطق شمال، مناطق جنوب و مناطق ویژه تقسیم بندی و برای هر یک از مناطق، دستور العمل ویژه تعریف کنیم.

وی با اشاره به رسالت عظیم حوزویان در کشور گفت: حوزه های علمیه خواهران به دنبال تولید مدرک نیستند ،بلکه نقش اصلی آنها کارخانه انسان سازی است.

وی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی و امید به آینده شاهد رشد اسلام خواهی در جهان خواهیم بود.

گفتنی است در ابتدای مراسم حجت الاسلام صفی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا قائم مقام معاونت امور حوزه ها و هیأت همراه و همچنین مدیران مدارس علمیه استان با تشریح روند فعالیت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و ارائه گزارش عملکرد ،از همکاری و همراهی مدیرحوزه علمیه خواهران کشور تقدیر و تشکر کرد../1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات