۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۳۱۶۲۶
امام جمعه ارومیه:

انتخابات پیش‌رو نیازمند تشویق مردم برای حضور پرشور از سوی رسانه‌ها است

انتخابات پیش‌رو نیازمند تشویق مردم برای حضور پرشور از سوی رسانه‌ها است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم که اصحاب رسانه باید مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم که اصحاب رسانه باید مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق و تهییج کنند، فضای رقابتی سالم را ایجاد کرده و از قومیتی شدن انتخابات پیش‌رو جلوگیری کنند.

وی گفت: رسانه‌ها باید به زمان ارزش قائل شده و دقت کنند با محتوای مضر و یا حتی غیرمفید و بیهوده وقت مردم را تلف نکنند.

امام جمعه ارومیه با بیان‌ اینکه سکوت عبادت بزرگی است که برای خود افراد و جامعه مفید است، افزود: همین موضوع در خصوص رسانه‌ها نیز صادق است بنابراین گاهی اوقات ننوشتن برخی مطالب ارزشمندتر و مفیدتر از نگارش آن است.ن

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار منبع خبر و صحت و سقم اخبار را بررسی کنند تا آبروی افراد خدشه‌دار نشود، گاهی برای خود بنده هم خبرهایی می‌رسد اما سعی می‌کنم بررسی کرده و فقط به گزارش‌ها و اخبار توجه نکنم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی یادآور شد: اصحاب رسانه‌ کارشان را با نام خدا شروع کنند؛ بسم‌الله کار را الهی کرده و انسان را از انجام عمل بد بازمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: اگر کارها برای خدا باشد مطمئنا جواب خواهیم گرفت و خبرنگاران و رسانه ها باید در اطلاع رسانی اخبار مواظب باشند با آبروی مردم بازی نشود و اخبار با متن دین تطابق داشته و برای رضایت خداوند متعال باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات