۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۱۶۳۸
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل:

دشمن با تمام توان به دنبال دورسازی ملت ایران از فرهنگ دینی است

دشمن با تمام توان به دنبال دورسازی ملت ایران از فرهنگ دینی است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن با تمام توان به دنبال دورسازی ملت ایران از فرهنگ دینی است و حضور آگاهانه ملت ایران این نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار پاسدار جلیل بابازاده در مراسم افتتاح طرح بازسازی نماز خانه صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: دشمن با تمام توان به دنبال دورسازی ملت ایران از فرهنگ دینی است و حضور آگاهانه ملت ایران این نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهدای والامقام کشورمان نیز گفت: حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس زبانزد عام و خاص است و تربیت دینی و عشق و ارادت به قرآن کریم و خاندان اهل بیت(ع) جزو خصلت‌های وجودی تمامی شهدای کشورمان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: توان و تلاش دشمنان این است تا ما از انقلاب و ولایت فاصله داشته باشیم تا بتواند به راحتی نقشه‌های شوم خود را پیاده کند در حالی که حضور آگاهانه ملت ایران در تمامی صحنه‌ها خنثی‌ساز توطئه‌های دشمنان است.

بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان نیز بیان کرد: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک رسالت و وظیفه خطیر و حساس مطرح است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با صیانت از این مهم راه شهدای والامقام در کشورمان کمرنگ نشود.

وی ضمن اشاره به اهمیت راه‌اندازی و احیای اماکن مقدس و نمازخانه‌ها در سطح استان بیان کرد: صیانت از دین و اعتقادات مذهبی یکی از درها و سدهای محکم در برابر نفوذ توطئه‌های دشمنان است که باید این سد را تا می‌توانیم محکم‌تر بسازیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات