۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۱۵۲۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

نقشه استکبار ایجاد نارضایتی مردمی و ناکارآمدی دولت‌ها است

نقشه استکبار ایجاد نارضایتی مردمی و ناکارآمدی دولت‌ها است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: نقشه استکبار ‌برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد نارضایتی مردمی و ناکارآمدی دولت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام کاملی فر در جمع کارکنان سپاه اسکو اظهار داشت: انسان زمانی می تواند به رشد، سعادت و کمال برسد که در مسیر رسیدن به حیاط طیبه باشد و طبق آیه 97 سوره مبارکه نحل حیاط طیبه در سایه ایمان و عمل صالح به وجود می آید و پاسداران و بسیجیان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند چرا که هر تحول و فعالیتی منهای معنویت و اخلاق به جایی نمی‌رسد و نتیجه نمی‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ادامه داد: از بدو تاسیس سپاه ‌یکی از مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری از سپاه، اهمیت دادن به مسائل معنوی‌، اعتقادی وتعالی در این زمینه است و به همین علت از همان ابتدا معاونت عقیدتی سیاسی در سپاه در جهت رشد معنوی و بصیرت‌افزایی کارکنان تشکیل شد که در طول چهل سال منشآ خدمات و اثرات زیادی در این حوزه بوده است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در حوزه داخلی و بین‌المللی گفت: تصور آمریکا این بود که بعد از خروج از برجام، جمهوری اسلامی ایران منفعل خواهد شد و نهایتا دست از اهداف خود برخواهد داشت، ولی بعد از مدتی کوتاه استکبار جهانی متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران به حول و قوه الهی از مسیر خود برنمی‌گردد و همین موضوع باعث عصبانیت نظام سلطه از مردم ایران شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: نقشه استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد نارضایتی مردمی و ناکارآمدی دولت‌هاست تا بتوانند محور مقاومت را به مشکلات و مسائل داخلی مشعول ساخته، در نتیجه به اهداف خود برسند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات