۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۳۱۶۶۱
فرمانده سپاه گیلان:

حضور «سپاه و بسیج» در میادین مختلف فتنه دشمنان را خنثی می‌کند

حضور «سپاه و بسیج» در میادین مختلف فتنه دشمنان را خنثی می‌کند
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاهیان و بسیجیان همواره با حضور در میادین مختلف از ارزش‌های انقلاب دفاع و فتنه دشمنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت فتنه را عامل تشخیص انقلابیون از غیرانقلابیون دانست و اظهار داشت: ملت بصیر ایران در آشوب‌های اخیر نشان دادند که با وجود تمام مشکلات پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب الگوی بسیار خوبی برای ولایتمداری هستند خاطرنشان کرد: برای درامان‌ماندن از فتنه‌ها بایستی به ولایت پناه ببریم و بهترین الگوی این راه نیز شخص مقام معظم رهبری هستند.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی عامل مقابله با حمله سلطه‌گران به کشور است بیان کرد: دشمنان قصد دارند با جنگ روانی مردم را منحرف کنند و عدم شناخت افکار رهبر معظم انقلاب و پیروی نکردن از منویات ایشان عامل انحراف است.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه فتنه دشمنان با حضور سپاه و بسیج در میادین مختلف خنثی می‌شود ابراز داشت: بسیجیان همواره با حضور در عرصه‌های مختلف از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم عنوان داشت: امروزه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند از بیرون به نظام ضربه بزنند لذا به استفاده از منافقان برای تخریب انقلاب اسلامی روی آورده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری با تأکید به اینکه جنگ ادراکی و فضای مجازی از اصلی‌ترین ابزار دشمنان برای تخریب افکار مردم هستند گفت: دشمنان با استفاده از همین ابزار در منطقه آشوب‌آفرینی می‌کنند لذا بایستی با گسترش فرهنگ انقلابی آنها را شکست دهیم.

وی با یادآوری اینکه سپاه از هیچ شخص خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کند و ستاد انتخاباتی کسی نیست تصریح کرد: سپاه تنها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ویژگی‌های یک نماینده انقلابی را برای مردم تبیین می‌کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات