۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۶۷۲
امام جمعه خرم آباد:

اقدامات زودبازده لازمه رونق اقتصادی است

اقدامات زودبازده لازمه رونق اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حرکت جهادی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: برای رونق اقتصادی باید به سوی اقدامت زودبازده حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار جهادگران استان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: اقدام جهادی در هر زمینه ای راهگشا است.

وی با اشاره به وجود نیروی جوان در جهاد سازندگی که در اوایل انقلاب با تفکر انقلابی وارد عرصه اقدام شدند، افزود: تکیه بر قشر جوان و اعتماد به نیروی جوانی در هر زمینه ای راهگشا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت اعتماد به جوانان اظهار داشت: برای رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی باید از فکر و استعداد جوانان بهره مند شد.

وی تصریح کرد: جهادگران برای آبادانی کشور باید با ایمان، امید، انرژی و ابتکار مشکلات را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی روحیه و اقدام جهادی را گره گشای مشکلات خواند و اظهار داشت: برای رسیدن به رشد و تعالی باید برنامه ریزی داشته باشیم و در سایه ابتکار و نوآوری گام های استواری در رفع مشکلات جامعه برداشته شود.

وی بر ضرورت رونق اقتصادی و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی تأکید کرد و گفت: حرکت در مسیر اقدامات نو و زودبازده لازمه رونق اقتصادی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات