۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۳۱۶۹۹

نامه شدید اللحن به مبلغان سعودی درباره ترویج بی بندوباری

نامه شدید اللحن به مبلغان سعودی درباره ترویج بی بندوباری
افشاگر اسرار پشت پرده رژیم سعودی گفت که شماری از فعالان عربستانی در نامه ای به هیأت علمای ارشد این رژیم خشم خود را از رواج فسق و فجور ابراز داشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتهد افشاگر اسرار پشت پرده رژیم سعودی در توییتر خود نوشت: هیأت علمای ارشد سعودی نامه طولانی و شدیداللحنی را از گروهی از فعالان بعد از برگزاری جشن ام دی آل بیست (MDL Beast) دریافت کرد.

وی افزود که نامه را به طور کامل بعد از اجازه گرفتن از این فعالان منتشر خواهد کرد. اما حساب کاربری مجتهد بخش هایی از این نامه را منتشر کرد که در آن آمده است: حکومت در دست گروهی مفسد اخلاقی قرار گرفته است که امکانات کشور در دستگاه امنیتی و دارایی و رسانه ها را برای ترویج بی بندو باری و فسق و فجور و مواد مخدر و مشروبات الکلی و دور کردن مردم از دین و بهره برداری از امکانات کشور برای سرکوب حق خواهان و مدافعان حق و حقیقت به خدمت گرفته اند.

این نامه افزود: بگذارید علنی بگوییم که بعد از این جشن که ترکی آل الشیخ (رییس هیأت تفریح و سرگرمی سعودی) گفت که آن را در جده تکرار خواهد کرد، شک و تردیدی باقی نمی ماند که شما علما به این  عاملان فسق و فجور  اختیار می دهید که کشور را به مکانی برای روسپیگری تبدیل کنند و از شما برای حفاظت از بی بندوباری و انحطاط بهره برداری کنند. فتوای دادن برای اطاعت از این فاسقان خیانت پشت خیانت است.

این نامه خطاب به پرسنل دستگاه امنیتی و نظامی سعودی گفت: به خدا، شما از این گروه فاسق و حامی فسق و فجور محافظت می کنید و با خیرخواهان و مبلغان حق و حقیقت می جنگید. تلاش نکنید که این کار را انکار کنید. بعد از جشن یاد شده هیچ شکی باقی نمی ماند که شما حامیان بدترین صورت روسپیگری و فسق و فجور هستید.

این نامه در ادامه خطاب به مردم عربستان آورده است: شما چطور قبول می کنید که یک باند فاسق رهبری شما را به عهده داشته باشد؟ چطور قبول می کنید که سرزمین حرمین به لانه فسق و فجور تبدیل شود؟ چطور قبول می کنید که نیروهای امنیتی شما از فاسقان و لانه های فسق و فجور و روسپیگری حفاظت کنند؟ چگونه قبول می کنید که از ترس فاسقان درقبال سرکوب علما و شیوخ قبایل و چهره های سرشناس سکوت پیشه کنید؟

در همین راستا، یک روزنامه سعودی از گسترش مراکز ماساژ در عربستان و وقوع فسق و فجور در آنها به شدت انتقاد کرد.

روزنامه سعودی الوطن آنلاین از موارد غیراخلاقی در داخل مراکز ماساژ در سایه گسترش سریع آنها در سراسر عربستان و به ویژه در شهر ریاض در سالهای اخیر خبر داد و نوشت: تحقیقات میدانی و سایبری نشان می دهد که گروه زیادی از افراد که اکثر آنها از اتباع کشورهای شرق آسیا هستند، خدمات ماساژ را در مراکز بدون مجوز یا خانه ها انجام داده و سپس با انتشار تصاویری را منتشر کرده و خواهان انجام کارهای غیراخلاقی در مقابل دریافت پول در پوشش جلسات ماساژ هستند./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات