۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۸۷۴

اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی کنگره ملی استان هرمزگان برگزار شد

اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی کنگره ملی استان هرمزگان برگزار شد
در سومین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی استان با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز همزمان با سومین روز برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان، اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی استان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

سخنران ویژه سومین روز از کنگره ملی شهدای هرمزگان حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این اجلاسیه در پاسداشت و گرامیداشت 32 شهید روحانی و طلبه استان هرمزگان و با حضور خانواده‌های معظم این شهدا، طلاب و روحانیون استان و جمع زیادی از مسوولان استانی برگزار شد.

حوزه علمیه استان هرمزگان این افتخار را دارد که در دوران دفاع مقدس با عزیمت طلاب و روحانیون به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مدرسه علمیه شهر بندرعباس به صورت کامل تعطیل شده و مدیریت، اساتید و طلاب آن در عملیات‌های دفاع مقدس شرکت کردند که در نتیجه این اقدام، 32 طلبه و روحانی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حوزه علمیه استان هرمزگان دارای 5 رزمنده مدافع حرم نیز می باشد که در دفاع از حرم شریف حضرت زینب(س) حضور داشتند.

کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از یکم دی ماه آغاز شده و تا پنجم این ماه ادامه دارد، اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا روز پنج شنبه برگزار خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات