۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۳۱۸۹۴
استاد حوزه و دانشگاه:

رهبر انقلاب در فتنه اخیر مقتدرانه انقلاب را از خطر جدی نجات دادند

رهبر انقلاب در فتنه اخیر مقتدرانه انقلاب را از خطر جدی نجات دادند
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیش رو نقشه دارد، گفت: رهبری در جریان گرانی بنزین با ورود مقتدرانه انقلاب را از خطر جدی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیدیان استاد حوزه و دانشگاه، امروز در نشست تحلیلی که در مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار برگزار شد به واکاوی ریزش ها و رویش ها در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در ماجرای گرانی بنزین دومینوی خطرناکی در حال کلید خوردن بود.

وی افزود: از یک طرف امکان اختلاف و چندگانگی وجود داشت و از سوی دیگر امکان ایجاد اختلاف و چندگانگی میان مسؤولان انتظار می رفت از طرف دیگر نیز پیاده نظام دشمن در خیابان ها جان و مال مردم را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده بودند.

امیدیان ادامه داد: برخی از دلسوزان که متوجه ابعاد پنهان حوادث اخیر نشده بودند به رهبر انقلاب پیشنهاد دادند برای تصمیم اشتباه دولت اختیارات قانونی خودشان را هزینه نکنند اما نظر رهبر انقلاب کاملا متفاوت از این پیشنهاد بود.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: رهبر انقلاب معتقد بودند اصلا رهبری وجودش برای همین مواقع است و اعتبار رهبری هم برای استفاده در همین زمان ها است؛ یعنی زمان هایی که کشور در شرایط خاص قرار دارد و جز با ورود رهبری، مساله حل نمی شود ورود ایشان ضرورت پیدا می کند و این یک تکلیف شرعی بوده و نفع و یا ضرر شخصی مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب با ورود مقتدرانه خویش انقلاب را از خطر اصلی نجات دادند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نیز چنین بودند و می فرمودند: من تکلیفم را تشخیص داده ام هر کجا باشم انجام وظیفه خواهم کرد هر چه پیش آمد برای من اهمیت ندارد.

امیدیان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: دشمن دست از سر انتخابات پیش رو بر نخواهد داشت و درصدد آن است انتخابات به نتیجه نرسد و از آب گل آلود ماهی بگیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه خوارج به دو صورت بیرونی و درونی ظهور پیدا می کنند، عنوان کرد: خوارج درونی به کسانی می گویند که به مواضع رهبری که مخالف میل آنها  است اعتراض می کنند همانگونه که در جریان حکمیت در جنگ صفین چنین عملکردی را داشتند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات