۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۲۰۲۸
جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

رویکرد جدید نفود دشمن از دانشگاه به حوزه است

رویکرد جدید نفود دشمن از دانشگاه به حوزه است
حجت الاسلام مصلحی رویکرد جدید نفوذ را از دانشگاه به حوزه دانست و گفت: سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرده اشتباه آن‌ها سرمایه گذاری برای نفود در دانشگاه‌های ایران بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل که در حسینیه صدر و فره برگزار شد، گفت: روحانیت در طول انقلاب و قبل از آن همیشه پیشتاز بوده است و در این پیشتازی در حوزه ایثارگری نیز در اوج است.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیت به لحاظ جمعیتی بیشترین شهید و جانباز در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: روحانیت در جبهه های نبرد نه تنها حضور فیزیکی بلکه حضوری اثرگذار داشت.

حجت الاسلام مصلحی همچنین با اشاره به اینکه اتفاقات کشور را شهدا مدیریت می کنند، اظهار داشت: شهدا ما را کنترل و مدیریت می کنند و حواس شان به همه چیز هست و شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند و باید فردای قیامت پاسخگوی آنها بود.

وی افزود: امروز طلاب در بین همه اقشار جمعیتی ایران به لحاظ اقتصادی در پایین ترین سطح قرار دارند، اما در برابر همه سختی ها و مشکلات مقاومت می کنند و در مسیر انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام مصلحی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با معماری امام خمینی(ره) دنیای استکبار جهانی را برهم ریخته است، ابراز داشت: یکی از اندیشمندان بزرگ انگلیسی در ارتباط با شناخت تمدن ها می گوید، در زندگی بشر 15 تمدن به وجود آمد و همه فسیل و نابود شدند و تنها تمدن اسلامی مانند شیر خفته است که اگر بیدار شود نابودی غرب و لیبرالیسم را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: همه تلاش استکبار جهانی بر این متمرکز شده است تا تمدن اسلامی نتواند در کشورهای اسلامی زنده شود اما امام خمینی(ره) 40 سال قبل این تمدن را بیدار کرد و بیداری تمدن اسلامی به معنای نابودی غرب است.

جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود موضوع افول و فروپاشی آمریکا را مطرح کرد و این ادعا نه تنها از روی احساسات نیست، بلکه دارای عقبه علمی است.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: آمریکا امروز در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی در حال فروپاشی است.

جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: در بررسی های انجام شده اولیه بیش از 70 درصد مقالات ارائه شده از سوی اندیشمندان و هیات علمی های دانشگاه های آمریکایی منشاء فروپاشی آمریکا انقلاب اسلامی ایران است.

به گفته وی اروپا و آمریکا امروز در بن بست قرار دارند و یکی از بن بست های اجتماعی آمریکا این است که بیش از 50 درصد از نوزادان متولد شده در آمریکا سر راه گذاشته شده و پدر و مادر آنها مشخص نیست چه کسانی هستند و نظام خانواده در آمریکا از هم پاشیده است.

مؤسس مدرسه علمیه نورالاصفیا با بیان اینکه گرایش دانشگاه ها و اندیشمندان اروپا و آمریکا به سوی اسلام است، تأکید کرد: بدون تردید آینده اروپا از آن اسلام است و برای همین است که استکبار جهانی به وحشت افتاده و دست از ایران برنمی دارد.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: تمامی توطئه های استکبار جهانی علیه ایران به دلیل تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در سراسر جهان و به خطر افتادن موقعیت آنها است.

وی افزود: استکبار جهانی امروز برای نابودی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ آن هم نه نفوذ در دانشگاه ها بلکه به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام مصلحی یادآور شد: سازمان جاسوسی آمریکا اعتراف کرده اشتباه آنها سرمایه گذاری برای نفود در دانشگاه های ایران بوده است درحالیکه برای نفوذ در حوزه های علمیه باید سرمایه می کردند.

به گفته وی دشمن در نفوذ جدید اقدام به ترور فیزیکی و شخصیتی می کند و در کنار شخصیت های کشور فردی نفودی را به کار می گیرد تا شخصیت های ما را از حیز انتفاع ساقط کنند.

مؤسس مدرسه علمیه نورالاصفیا با بیان اینکه رویکرد نفوذ دشمن از 5 سال قبل یک رویکرد جدیدی است، یادآور شد: در نفوذ جدید دشمن اقدامات سنگینی را طراحی و برنامه ریزی می کند.

لازم به توضیح است، 103 روحانی و طلبه از دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و 250 طلبه و روحانی از این دو شهرستان به درجه جانبازی و ایثارگری نائل شدند./1307/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الم یعلم بان الله یری
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
رویکرد دشمن در تخریب ارزش ها و باورهای نسل نو باید مورد مداقه روحانیت قرار گیرد.
0
0