۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۳۲۰۳۷
رییس کل دادگستری مازندران:

نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات له یا علیه کسی استفاده شود

نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات له یا علیه کسی استفاده شود
حجت الاسلام اکبری با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات له یا علیه کسی استفاده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اکبری، رییس کل دادگستری مازندران در مراسم تکریم و معارفه دادستان بهشهر، مهم‌ترین ویژگی مدیران، مسؤولان در نظام اسلامی را ایمان، تقوا، روحیه انقلابی، خدمتگزاری، قانون مداری و ولایت مداری دانست و گفت: مدیرانی که نفوذ پذیر باشند برای جامعه اسلامی خوب نیستند بلکه و باید قاطع و شجاع بوده و برنامه‌ها و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.
 
وی با بیان این که مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید انقلابی باشند و برای انقلاب تلاش کنند، افزود: مدیران در بخش‌های مختلف باید قانونمند و قانون مدار باشند و قوانین اسلام، قانون اساسی و قوانین موضوعه را بدانند و عمل کنند تا قانون بر زمین نماند.
 
حجت الاسلام اکبری با تأکید بر این که قول بدون عمل، گفتار و کردار قابل پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: علاوه بر این مشروعیت همه کار‌ها از ولایت است که در عملکرد ما باید برجسته باشد و گوش به فرمان رهبری و، ولی امر خود باشیم.
 
رییس کل دادگستری مازندران در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را نقشه راه مسؤولان برای حرکت در مسیر پیشرفت انقلاب دانست و تصریح کرد: برقراری عدالت، مبارزه با فساد نیز نقشه راه دستگاه قضا است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
 
وی، فساد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی را توده چرکین نظام اسلامی دانست و افزود: اگر این توده چرکین ایجاد شود زلزله نابود کننده خواهد بود.
 
حجت الاسلام اکبری با بیان این که از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت است، گفت: مبارزه با فساد نیازمند انسان‌هایی توانمند و جهادگر با دستان پاک و دل‌های نورانی است.
 
رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به این که عدالت در طول تاریخ همواره در صدر همه مسائل بوده است، بیان داشت: ایران اسلامی نیز در این مسیر گام‌های بلندی برداشته است و باید ادامه یابد.
 
وی با تأکید بر این که باید پیشگامانه در عدل و قانون مداری حرکت کنیم تا در رسیدن به اهداف گام‌های بلندتری برداشته شود، ادامه داد: زمینه برای تحقق عدالت در جامعه وجود دارد و باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت تحقق بیانیه گام دوم و همچنین اهداف دستگاه قضا تلاش کرد.
 
حجت الاسلام اکبری در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم هیأت‌های اجرایی، نظارت و همه مسؤولان امر سعی کنند انتخابات قانومند، ضابطه‌مند و سالم برگزار شود.
 
رییس کل دادگستری مازندران با تأکید براین که مسؤولان برگزاری انتخابات در برابر هر گونه قانون شکنی با قدرت ایستادگی کنند، افزود: نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات له یا علیه کسی استفاده شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات