۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۰۵۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سقیفه علامه عسکری

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سقیفه علامه عسکری
حجت الاسلام آذرافروز گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سقیفه» علامه عسکری برای طلاب حوزه‌های علمیه اندیمشک تا ایام فاطمیه دوم ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: شعار این هفته «هر طلبه یک پژوهش» بود که به فضل الهی در سه ماه اول سال تحصیلی هر کدام از طلاب یک تحقیق به معاونت پژوهش ارائه کردند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه دعوت از اساتید مؤسسه امام خمینی (ره) دیگر فعالیت مدرسه در هفته پژوهش بود، عنوان داشت: این اساتید در زمینه پاسخگویی به شبهات روز، جریان‌های انحرافی مهدویت به ویژه یمانی گری حضور پیدا کرده و مطالب ارزنده‌ای در اختیار طلاب قرار دادند.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش افتتاح و تا به امروز با بیش از ۲۰ عنوان و ۵۰۰ جلد و تخفیف ۳۰ درصدی ادامه دارد که مورد استقبال طلاب پژوهشگر قرار گرفت.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی بیان داشت: در این زمینه مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سقیفه» علامه عسکری برای طلاب حوزه‌های علمیه اندیمشک را همزمان با هفته پژوهش برگزار کردیم، این مسابقه تا ایام فاطمیه دوم ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های پژوهشی اشاره و خاطرنشان کرد: از ۹ طلبه برتر علمی و ۵ طلبه که در کلاس درس غیبت نداشته و نظم در امور را سرلوحه قرار داده بودند، در هفته پژوهش تقدیر به عمل آمد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات