۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۳۲۱۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

چراغ برافروخته شده شهدا در جامعه باید زنده و درخشان بماند

چراغ برافروخته شده شهدا در جامعه باید زنده و درخشان بماند
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید شهر و روستای خود را انقلابی و ولایی نگه داریم، گفت: چراغ برافروخته شده به وسیله شهدا باید درجامعه زنده و درخشان بماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار ستاد یادواره شهدای منطقه گلبستان نکا با بیان این که ما مدیون شهدا هستیم، گفت: مجلس بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا کار بسیار ارزشمندی است.
 
وی با بیان این که جانبازی، فداکاری و حماسه آفرینی شهدا در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم همواره ماندگار خواهد ماند، افزود: باید علاوه بر برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا که کار مهم و ضروری است، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز هر چه داریم به برکت فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر است، خاطرنشان کرد: شهدا با جانفشانی و فداکاری خود انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که باید شهر و روستای خود را انقلابی و ولایی نگه داریم، گفت: فرهنگ دینی، مذهبی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ حماسی، ایثار و شهادت باید در جامعه زنده و بالنده باشد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که باید چراغ برافروخته شده به وسیله شهدا در جامعه را زنده و درخشان نگه داریم، بیان داشت: نباید بگذاریم این چراغ کم فروغ و خاموش شود که به طور قطع و یقین خاموش نخواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خداوند متعال پشت سر شهدا قرار دارد، گفت: همه ما وسیله هستیم و باید وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و به درستی انجام دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که باید حجاب، فرهنگ دینی و حلال خوری را در جامعه زنده کنیم، ادامه داد: فرهنگ غربی باید تحت الشعاع فرهنگ دینی ما قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که کلمه الله باید همواره در جامعه برتر باشد، افزود: باید تلاش کنیم نسل جوان خود را به نسل شهدا گره بزنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات