۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۳۲۲۰۲
امام جمعه خرم آباد:

۹ دی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران دربرابر توطئه های دشمن است

۹ دی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران دربرابر توطئه های دشمن است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در پیروی از رهبری و خنثی سازی توطئه‌های دشمن و فتنه ۸۸، گفت: ۹ دی یادآور بصیرت مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی فتنه 88 را که در جریان ادعای تخلف در انتخابات رخ داد، خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حرکت مردم در مسیر ولایت و گوش به فرمان بودن ندای رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور به موقع خویش و آمدن به صحنه توطئه های دشمن را در 9 دی 88 خنثی کردند.

بصیرت و درایت مردم فتنه 88 را خنثی کرد

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی همانطور که در سال ۵۷ به میدان آمدند و با حضور خود در پیروزی انقلاب نقش آفرین شدند، در ۹ دی 88 نیز با حضور با بصیرت و پرشوه و شعور خویش حماسه آفریدند و دشمن را مأیوس کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به هدف دشمن در فتنه 88 که قصد داشت دولت را در دست بگیرد و کشور را به آشوب و جنگ داخلی بکشاند، ادامه داد: درایت رهبر معظم انقلاب، آگاهی و بصیرت مردم سبب به عقب راندن دشمن و خنثی سازی فتنه شد.

وی با تأکید بر اینکه باید از این حوادث درس بگیریم، اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن در هر برهه ای از زمان امری ضروری است.

احساس تکلیف کردن از سوی مسؤولان لازمه رفع مشکلات است

امام جمعه خرم آباد به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه امروز اشاره کرد و گفت: باید با عزم جدی و عمل گام های استواری برای رفع مشکلات برداشته شود.

وی بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی در سایه روحیه جهادی برای رفع مشکلات تأکید کرد و افزود: هر مسؤولی باید در انجام وظیفه خویش احساس تکلیف کند و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه راه علاج و درمان مشکلات جامعه امروز را بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب می دانم، اظهار داشت: برای موفقیت در انجام وظایف خویش و رفع مشکلات باید به شعارهای انقلاب توجه داشت و این شعارها را در مقام عمل تحقق بخشید.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به وظایف خویش عمل کرده و با رفع مشکلات مردم قدردان حضور و پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: با رفع مشکلات اقتصادی و باز کردن گره از این مشکلات باید امید را در جامعه ترزیق کرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات