۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۳۲۲۰۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

بصیرت مردم و تدابیر رهبری عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است

بصیرت مردم و تدابیر رهبری عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دشمن با توطئه‌هایی نظیر اغتشاشات و تحریم‌ها به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به نزدیک بودن سالروز حماسه 9 دی گفت: باید امسال مردم حضور پرشورتری در گرامیداشت این روز و راهپیمایی 9 دی داشته باشند و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی در ادامه افزود: برخی افراد در داخل کشور ممکن است از زنده بودن یاد و خاطره این حماسه خوشحال نشوند اما مردم به این افراد بی اعتنا بوده و در صحنه حاضر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بصیرت و بیداری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب باعث شد تا انقلاب اسلامی علیرغم توطئه دشمنان همچنان پابرجا باشد، تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و در تلاش است تا در عرصه‌های مختلف به انقلاب و مردم انقلابی آسیب بزند و کینه توزی‌های دشمنان تمام نخواهد شد.

آیت الله طباطبایی نژاد اغتشاشات را با هدف براندازی و نابودی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن از طریق ترور، تحریم، کشتن مردم و توطئه‌های گسترده تلاش می‌کند تا به کشور ما آسیب بزند اما بیداری و بصیرت مردم و رهنمودهای رهبری همواره مانع موفقیت دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران از اقشار زحمت کش جامعه هستند که حقوق بسیار کمی دارند و همین حقوق نیز با تأخیر پرداخت می‌شود در حالی که حقوق و مزایای پزشکان بیشتر و منظم‌تر پرداخت می‌شود و چنین رفتاری با اسلام مغایرت دارد و مسؤولان باید به فکر پرستاران باشند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات