۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۳۲۲۴۳
رئیس کمیته امداد امام خمینی خبر داد؛

راه اندازی ۲۰ هزار پنل خورشیدی در مناطق روستایی کشور

راه اندازی ۲۰ هزار پنل خورشیدی در مناطق روستایی کشور
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی در مناطق روستایی و محروم کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شب گذشته در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: 5 هزار نقطه در خراسان جنوبی برای ایجاد 5 هزار واحد مسکونی شناسایی شده است.

وی گفت: از این تعداد یک هزار واحد مسکونی در ایام دهه فجر و 500 واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری، یک هزار واحد مسکونی تا اردیبهشت ماه سال آینده و مابقی نیز تا قبل از هفته دولت سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در زمینه پرداخت کمک هزینه معیشتی به مددجویان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگ هستیم.

بختیاری تصریح کرد: کسانی که از محل تبصره 14 و کسانی که به عنوان مددجوی عادی مستمری دریافت می‌کنند نیز با هماهنگی وزارت تعاون کمک هزینه معیشتی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری تعداد 20 هزار نیروگاه کوچک خورشیدی در مناطق روستایی و محروم کشور ایجاد می‌شود که این پنل‌های خورشیدی در ماندگاری روستاییان تاثیرگذار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: باید برای توانمندسازی روستاها و اشتغال و مسکن روستاییان کمک کنیم و برای خدمت رسانی به مردم باید تلاش‌های زیادی کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات