۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۳۲۳۸۶

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
اجلاسیه هیات امنای مدارس علمیه خواهران خوزستان و دوره یک روزه تربیت کودک در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اجلاسیه هیات امنای مدارس علمیه خواهران اهواز، باغملک، ایذه، رامهرمز و ملاثانی با حضور مؤسسان، اعضا، هیأت امنا و مدیران مدارس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان به جایگاه مهم هیأت امنا در راستای تحقق مدرسه محوری، تقویت آموزش پژوهش محور در کنار رسالت فرهنگی ـ تبلیغی در مدارس علمیه اشاره کردو گفت: یکی از راه‌های برون رفت مشکلات مالی، پیگیری و ایجاد منابع پایدار است.

در ادامه مسئول ساماندهی ضمن تشریح آیین نامه هیأت امنا در خصوص شرح وظایف و تقسیم مسئولیت میان اعضا برای فعال‌تر شدن و نظارت بیشتر برامور حوزه نکاتی بیان کرد.

همچنین معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران پیرامون سهم حمایتی هیات امنا در بودجه‌های صندوقی، بیمه کادر و عنایت به تخصیص‌های ماهانه براساس آیین نامه‌های مرکز مدیریت توضیحات جامعی بیان داشت.

برگزاری دومین نشست کارگروه دانش آموختگان مدرسه زینب ایذه

دومین نشست کارگروه‌های دانش آموختگان با موضوعات قرآن و نماز، احکام، مهدویت، روابط اجتماعی و امور مشاوره خانواده، فرقه شناسی، انقلابی گری و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

 در این جلسه مسئولان کارگروه‌ها زمان تشکیل هر کارگروه را مشخص کردند و بر این اساس کارگروه‌ها در طول دی ماه با مطالعه دقیق پیرامون مباحث مطرح شده از بهمن ماه به صورت چرخشی در دبیرستان‌های شهرستان و روستا‌های اطراف مباحث را به شکل کارگاهی با استفاده از پخش فیلم و پاورپوینت‌های مربوط ارائه بنمایند.

برگزاری نشست دشمن شناسی در مهدویت

چهارمین نشست اعتقادی با موضوع دشمن شناسی در مهدویت با حضور سرکار خانم طاهرپوریانی معاون پژوهش حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان برگزارشد.

دراین جلسه عناوین «دجال به عنوان دشمن مهدویت، دجال در سه دین اسلام، مسیحیت و یهود، زمان حضور دجال و کابالاها، فراماسون‌های گذشته، زمان آغاز مشکل ماسون‌ها با مسیحیت و آغاز حضور ماسون‌ها در ایران» مورد بررسی قرارگرفت.

برگزاری دوره یک روزه تربیت کودک در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی

دوره یک روزه تربیت کودک با موضوع مصرف کالای فرهنگی (سواد رسانه) با دعوت از استاد حجت الاسلام افشار و حضور طلاب و دانش آموختگان در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

برگزاری دوره مهارت همسرداری در مدرسه حضرت زینب امیدیه

مرحله مقدماتی دوره مهارت همسرداری ویژه عموم طلاب توسط سرکارخانم موسوی درمدرسه علمیه حضرت زینب (س) برگزار شد.
مرحله تکمیلی این دوره هم ان شاءالله درپایان بهمن ماه باحضورکارشناش ومشاورخانواده برگزارمی شود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات