۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۳۲۵۸۲
حجت الاسلام عبادی:

حضور با بصیرت مردم در ۹ دی فتنه دشمنان را در نطفه خفه کرد

حضور با بصیرت مردم در ۹ دی فتنه دشمنان را در نطفه خفه کرد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در ۹ دی ۸۸ اوج بصیرت خود را نشان دادند و با حضور با بصیرت در صحنه فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع مردم بیرجند در مسجد توحید این شهر اظهار داشت: امسال برخی از افراد به دلیل مفاسد اقتصادی برای انتخابات مجلس آینده رد صلاحیت شدند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: کسانی که رد صلاحیت می‌شدند نیز داد و بیداد می‌کردند که چرا رد صلاحیت شدیم! باید ببینید زندگی شما چه  بوده و چه شده است و چه کاری انجام دادید؟

وی با اشاره به 9 دی ادامه داد: مردم در 9 دی 88 اوج بصیرت خود را نشان دادند و با حضور با بصیرت در صحنه فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انسان با بصیرت راه را از بیراهه در فتنه‌ها تشخیص ‌می‌دهد و عدم تشخیص درست حق و باطل یکی از ویژگی‎های فتنه است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: ریشه تمام فتنه‌ها به هوا و هوس برمی‌گردد و هوا و هوس آغازگر هر فتنه‌ای است؛ باید مراقبت کرد تا هوا و هوس ما را از راه درست خارج نکند.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها همیشه بوده و فتنه‌های بزرگتر از این هم خواهد بود، گفت: متاسفانه برخی از فتنه‌ها را خیانتکاران داخل ایجاد می‌کنند و می‌خواهند مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به اقتصاد غیر متکی به نفت اشاره کرد و افزود: دولت‌ها آنطور که باید به سخنان رهبری در خصوص عدم وابستگی اقتصاد به نفت توجه نکردند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اقتصاد غیر متکی به نفت نیز سبب ایجاد اشتغال می‎شود تصریح کرد: تحریم‌ها برای کشور تهدید است اما از این تهدید می‌توان فرصت بزرگی ساخت و اقتصاد منهای نفت را درست کنیم.

وی با اشاره به راه آهن بیرجند بیان کرد: مبلغ 2 میلیارد یورو از روسیه وام برای کشور گرفته شده که از این مبلغ 800 میلیون یورو به راه آهن بیرجند اختصاص یافته و با این مبلغ ساخت راه آهن استان سرعت می‌گیرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات