۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۳۲۶۱۲
با حضور گسترده مردم ولایت مدار؛

راهپیمایی باشکوه حماسه ۹ دی در مشهد برگزار شد

راهپیمایی باشکوه حماسه ۹ دی در مشهد برگزار شد
مردم انقلابی و با بصیرت مشهد همزمان با سالروز حماسه ۹ دی ۸۸، در ۹ دی ۹۸ حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم ولایت مدار و انقلابی مشهد امروز همزمان با سالروز حماسه 9 دی 88 با تجمع در میدان شهدا و راهپیمایی به سمت حرم مطهر حماسه انقلابی و بصیرتی دیگر را در 9 دی 98 به نمایش گذاشتند.

بنا براین گزارش مردم انقلابی مشهد از آغازین ساعات امروز به میعادگاه عاشقان ولایت حضور یافته تا با به نمایش گذاشتن حضور و اتحاد عاشقان و پشتیبانان ولایت و نظام، حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان و کودک به میدان آمده بودند و با راهپیمایی و بیان شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی زدند که تلاش دارند با موج سواری بر مطالبات به حق مردم نظام و کشور را به چالش بکشند.

این گزارش می افزاید، یکی از راهپیمایان علت حضور خود را مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: ما با حضور خود اعلام می کنیم که این مردم تعیین کننده سرنوشت این کشور هستند و همان گونه که با حضور این مردم انقلاب پیروز شد همین مردم هستند که اجازه نمی دهند کسی خون شهدای ما را پایمال کرده و نظام اسلامی ما را به نابودی بکشاند.

یکی دیگر از شهروندان انقلابی مشهد در مورد علت حضور خود در راهپیمایی حماسه آفرین 9 دی، ابراز کرد: من امروز به این راهپیمایی آمدم تا به استکبار و آمریکا اعلام کنم که نمی گذاریم آن ها برای ما تصمیم بگیرند و مردم ایران اجازه دخالت در امور خود را به هیچ کسی نمی دهند.

همچنین مادری که به همراه کودکان خردسال خود در این راهپیمایی با شکوه حضور یافته بود در مورد علت حضور خود با مشقت و با طفلانی خردسال می گوید: من به همراه کودکان خردسال خود به میدان آمده ام تا هم به فرزندان خود ولایت مداری را بیاموزم و هم اعلام کنم ما مردمی نیستیم که در خانه بنشینیم و عده ای برای ما تصمیم بگیرند بلکه ما در همه عرصه ها در کنار رهبر خود هستیم.

گفتنی است، راهپیمایان بعد از حضور در حرم مطهر رضوی از بیانات آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در مورد ماهیت فتنه 88 و فتنه های دشمن از سال 88 تا کنون و بصیرت مردم در برابر فتنه های دشمن بهره مند شدند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات