۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۲۶۸۰
حجت الاسلام اسدی نسب:

ولایت فقیه سبب شناخت فتنه و آگاهی دهی به مردم در فتنه های زمانه است

ولایت فقیه سبب شناخت فتنه و آگاهی دهی به مردم در فتنه های زمانه است
امام جمعه موقت بروجرد با بیان اینکه بصیرت سبب می شود مردم معنی ولایت فقیه را بفهمند، گفت: ولایت فقیه سبب شناخت فتنه و آگاهی دهی به مردم در فتنه های زمانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد اسدی نسب، امام جمعه موقت بروجرد، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بصیرت رمز پیروزی انقلاب و عامل شکست دشمنان است.

وی با بیان اینکه بصیرتی که برگرفته از تعقل و تقوا است، اثرگذار بوده عنوان داشت: اگر بصیرت باشد مردم معنی ولایت فقیه را می فهمند.

حجت الاسلام اسدی نسب با بیان اینکه ولایت فقیه در بینش اسلامی به معنای انقلاب و عمل به اسلام است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه است و قوای سه گانه بازوان توانمند رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه سبب شناخت فتنه و آگاهی دهی به مردم در فتنه های زمانه است، ادامه داد: از منظر مبانی دینی اگر مسؤولی در خط رهبری نباشد کارکردش معنایی ندارد.

امام جمعه موقت بروجرد یادآور شد: بصیرت و وقت شناسی مردم سبب شد تا فتنه 88 خنثی شود و جلوی دسیسه های دشمن گرفته شود.

وی با بیان ینکه بصیرت عقل والا می خواهد، اظهار داشت: بصیرت مورد نظر رهبر معظم انقلاب بر پایه تقوا و موضوع شناسی استوار است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات