۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۳۲۷۴۰
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

۹ دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

۹ دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یوم‌الله ۹ دی را روز بصیرت و بیداری ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت ۹ دی در مدرسه فیضیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و بیداری ملت ایران است.

وی افزود: ۹ دی از روزهای ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی است که نشان‌دهنده بصیرت و حضور خودجوش مردم در مقابله با اقدامات آشوبگرانه دشمنان است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حضور به موقع در صحنه نشان‌دهنده بصیرت و اقتدار مردم است گفت: در سال ۱۳۸۸، دشمن از اختلافی که در کشور به‌وجود آمد، سو استفاده و چند ماه کشور را درگیر مشکلات و آشوب کرد.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی پاسخ کوبنده‌ای به عوامل فتنه و دشمنان دادند ادامه داد: ۹ دی تجلی حضور خودجوش مردم برای به حاشیه راندن جریان آشوبگر در کشور بود و نشان داد که مردم همواره به فکر مصالح و آرامش کشور هستند.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ۹ دی عزم مردم در حمایت از جمهوری اسلامی را نشان داد عنوان کرد: آرزو می‌کنم که همواره مردم با نگاه دوراندیشانه، دقیق و تشخیص مصالح در سایه‌سار رهبری آماده مواجه با توطئه‌های دشمنان باشند و اجازه ندهند که دشمنان و توطئه‌گران کشور را دچار مشکل کنند./1370/ج

ارسال نظرات