۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۳۲۷۷۸
در دانشگاه شهید محلاتی؛

همایش مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد

همایش مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد
محمدی از ارسال ده عنوان کتاب و 36 مقاله به دبیرخانه همایش مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن محمدی الموتی در همایش تخصصی مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و مجتمع آموزش عالی محلاتی صبح امروز در سالن امام خمینی مجتمع آموزش عالی محلاتی برگزار شد با ارائه گزارشی از برگزاری این همایش گفت: این همایش در قالب چهارکارگاه هم اندیشی با عنوان مبانی نظری، راهبردهای تحق بیانیه گام دوم انقلاب، هم اندیشی تمدن نوین اسلامی و نظام انقلابی با حضور شانزده تن از اساتید و دانشجویان برگزار می شود.

معاون پژوهش دانشگاه شهید محلاتی ادامه داد: در پنل مبانی نظری، مقالات توحید مداری معرفت بیناد و استعداد ستیزی بصیرت محور روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب تجلی وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره)، مبانی اصول هستی شناختی  نظام انقلابی همچنین نقش معنویت در پیشرفت جهان اسلام از دیگاه مقام معظم رهبری ارائه می شوند.

وی ادامه داد: در پنل راهبردهای تحق بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقالات توانمند سازی جوانان به عنوان راهبردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، حمایت از کالای ایرانی به عنوان راهبردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب همچنین مرجعیت دینی به عنوان راهبرد عزت مندی ایران اسلامی، همچنین مقاله عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی از دیدگده رهبر معظم انقلاب ارائه می شوند.

محمدی در ادامه به مقالات ارائه شده در پنل هم اندیشی تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی، پیوندهای قدرت نرم در تمدن نوین اسلامی، دیپلماسی عمومی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از دید رهبر معظم انقلاب، عوامل انحراف کارگزاران نظام اسلامی در پنل هم اندیشی نوین اسلامی ارائه می شوند.

وی ادامه داد: مقایسه انقلاب های اسلامی ایران با فرانسه، نظریه انقلابی ابعاد، مؤلفه و شاخصه ها همچنین مقاله چالش های امنیت ملی آمریکا در تقابل با ایران در بیانیه گام دوم انقلاب در پنل راهبردهای تحق بیانیه گام دوم انقلاب ارائه می شوند.

معاون پژوهش دانشگاه شهید محلاتی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به مثابه منشوری است که در گام دوم مبنای تمدن سازی قرار خواهد گرفت، گفت: همه افراد وظیفه دارند در حوزه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به سهم خود تلاش کنند.

وی افزود: دانشگاه شهید محلاتی با سه هدف پیگیری دغدغه رهبر معظم انقلاب در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، تولید ادبیات و گفتمان سازی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب همچنین زمینه سازی جهت آماده سازی  نقشه عملیاتی در تحقق بیانیه گام دوم،  همایش تخصصی مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را برگزار کرده است.

محمدی در پایان با اشاره به تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش تخصصی مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: از بیستم مهر تا پایان آذر ماه بیش از ده عنوان کتاب و 36 مقاله همچنین 23 به دست دبیرخانه رسیده است البته بیش از 23 مقاله نیز از سوی دانشجویان دانشگاه شهید محلاتی به دست دبیرخانه این همایش رسیده است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات