۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۲۹۲۰

استقبال ویژه کردستانی‌ها از ‌مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری

استقبال ویژه کردستانی‌ها از ‌مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری با استقبال قابل توجهی در استان کردستان و سایر استان‌های کشور روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری رسا ‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌شاهرودی در سومین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی با تقدیر از فعالان ستاد اقامه نماز این نهاد فرهنگی در سنندج اظهار داشت: همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های کتاب‌خوانی در ترویج فرهنگ مطالعه و توسعه کشور نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری گفت: خوشبختانه این مسابقه با استقبال قابل توجهی در استان کردستان و سایر استان‌های کشور روبه‌رو است.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه پیش شرط تمام اعمال نماز است، افزود: علم و معنویت قرین و در کنار همدیگرند و توجه به یکی، بدون توجه به دیگری پسندیده نیست.

وی خطاب به مسئولان فرهنگی تصریح کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان‌های استان بیشتر تلاش کرده و بدرخشید

وی با یادآوری اینکه معجزه خاتم پیامبران کتاب است، اضافه کرد: این مهم خود نشان‌دهنده اهمیت علم‌آموزی و کتاب در دین است و کسانی که در این حوزه فعالیت کرده، مسئولیت خطیری برعهده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، یادآور شد: امروزه دشمنان اسلام و انقلاب درصددند تا با ترفندهای گوناگون به نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه بزنند و مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، بنابراین باید در در شرایط کنونی با درک اهمیت موضوع و پیروی از فرامین رهبری بیش از پیش حافظ دستاوردها و آرمان‌های نظام و انقلاب بوده و همچون گذشته دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

در پایان این جلسه از رؤسای شهرستان‌های قروه، مریوان و سقز که در بسترسازی محیط کتابخانه‌های عمومی به منظور اقامه نماز برای کارکنان و اعضاء نقش موثری ایفا کرده، تقدیر به‌عمل آمد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات