۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۳۲۹۲۱
حجت الاسلام احمدی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از قالب سینما و رسانه برای تبیین معارف اهل بیت

ضرورت استفاده از قالب سینما و رسانه برای تبیین معارف اهل بیت
معاون فرهنگی آستان مقدس فاطمه معصومه(س) تأکید کرد که امروز مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم هنرمندانه قالب سینما و رسانه است و ما باید از آن استفاده حداکثری ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس فاطمه معصومه(س) صبح امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با اشاره به اهمیت تبیین معارف اهل بیت(ع) گفت: همه می دانیم که در طول تاریخ اسلام، اهل بیت(ع) اهمیت ویژه ای به شعر و شاعران می دادند، زیرا مؤثرترین ابزار اثرگذاری در آن زمان شعر بود.

وی با بیان اینکه امروز باید از قالب سینما و رسانه برای تبیین معارف اهل بیت(ع) استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم هنرمندانه قالب سینما و رسانه است و ما باید از آن استفاده حداکثری ببریم.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه ما باید از ابزار سینما و رسانه معارف اهل بیت(ع) در سطوح بین المللی استفاده کنیم، تأکید کرد: دغدغه مشترک همه ما این بود که در قالب بین المللی حرکت کنیم و این کار نیز آغاز شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: ما در جریان نگارش فیلم نامه و تدوین فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) نظرها و رهنمودهای علما را دریافت کرده و اعمال خواهیم کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ شأن و مقام حضرت فاطمه معصومه(س) در جریان این فیلم سینمایی ابراز کرد: همه سعی ما بر این است که با رعایت صحت، سلامت و همه شؤون این فیلم فاخر را بسازیم.

حجت الاسلام احمدی در پایان با اشاره به استفاده از نظرات و رهنمودهای علما در روند ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) یادآور شد: استاد عابدی مشاوره این برنامه را بر عهده گرفته و در همه زمینه ها به ما کمک خواهد کرد./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات