۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۳۲۹۵۴
حجت الاسلام سالک مطرح کرد؛

مجلس انقلابی کلید رسیدن به دولت انقلابی است

مجلس انقلابی کلید رسیدن به دولت انقلابی است
عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: برای تحقق دولت جوان انقلابی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند نیازمند مجلس انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، ظهر امروز در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه‌های مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان بالغ بر ۶ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و هدف آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: تقویت انسجام درون تشکیلاتی نظام با رویکرد وحدت امت حول محور ولایت از مهمترین اهداف این مجمع است، هدف دیگر مجمع نیروهای انقلاب اسلامی تلاش برای اشراف اسلام بر کفر جهانی است.

وی در ادامه افزود: برای برتری اسلام بر کفر جهانی در حال تلاش و جهاد هستیم و افراد دارای سابقه در حوزه انقلاب اسلامی در این مسیر حضور دارند، کسب کلیدهای قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از راهبردهایی است که باید برای دستیابی به اهداف خود دنبال کنیم، اگر مجلس شورای اسلامی یک مجلس انقلابی باشد بستر ساز ریل‌گذاری قوا در مسیر اهداف انقلاب خواهد بود و ما باید برای اهداف خود بتوانیم به یک مجلس انقلابی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام سالک با اشاره به محوریت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: این بیانیه ۲۳ محور و ۷ توصیه دارد، بر مبنای این ۷ توصیه ضروری است منتخبین مردم ما دارای یکی از این تخصص‌ها باشند. مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با دبیری آیت الله مهدوی و حضور حجت الاسلام بهشتی نژاد و عضویت بنده در شورای عالی است.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۰ تشکل انقلابی در مجمع عضویت دارند و شخصیت‌های حقیقی معتمد و انقلابی در این مجمع حضور دارند و بیش از ۲۰۰ عضو امروز در این مجمع فعالیت دارند. پیش از هرچیز از مردم می‌خواهیم که حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه داشته باشند تا مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده شود، حضور با شور و شعور مردم در حقیقت تقویت ارکان نظام است که یکی از مهمترین این رکن‌ها مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی حضور با بصیرت و پرشور مردم را پاسخ به خواسته‌های شهدا عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات سال ۹۸ و دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تقویت استحکام درون تشکیلاتی با مجلس جوان انقلابی است، حضور مردم کلید انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ خواهد بود، که برای تدارک دولت جوان انقلابی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند باید در انتخابات امسال بصیرت و بیداری در انتخاب مردم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام سالک ابراز امیدواری کرد نیروهای انقلابی و ارزشی جوان وارد مجلس یازدهم شوند تا از این طریق روند قانون گذاری و نظارت بر دولت اصلاح شود./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات