۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۰۵۶
آیت الله کعبی:

شهادت آیت الله «نمر النمر» نقطه عطفی در بصیرت و مقاومت امت اسلامی بود

شهادت آیت الله «نمر النمر» نقطه عطفی در بصیرت و مقاومت امت اسلامی بود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان داشت: شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر این مجاهد نستوه، نقطه عطفی در افزایش بصیرت، مقاومت و نهضت اسلامی شکل داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، چهارمین سالگرد شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر با مشارکت نخبگان، علمای جهان اسلام و نمایندگان انجمن های مقاومت اسلامی منطقه، در قم برگزار شد.

در این مراسم که شب گذشته با عنوان «پایداری و شهادت» برگزار شده بود، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر این مجاهد نستوه، نقطه عطفی در افزایش بصیرت، مقاومت و نهضت اسلامی شکل داد و فرزندان امت اسلامی به ویژه نخبگان، عالمان دینی و حوزه های علمیه همگی شهادت و مجاهدات آیت الله نمر را سرمشق زندگی خود قرار داده اند.

آیت الله کعبی ادامه داد: شیخ نمر النمر به نماد رهبری اسلامی و گواه بر امت اسلامی تبدیل شد و پس از چهار سال از شهادت او می بینیم که  پیروزی هایی برای امت اسلامی در مقابل آمریکا و صهیونیسم جهانی و مزدورانش رقم خورد.

وی خاطرنشان ساخت: امت اسلامی به برکت شهادت شیخ نمر طی چهار سالی که از شهادت ایشان می گذرد، شاهد پیشرفت و پیروزی های گوناگون در عرصه سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی بود. این در حالی است که امت اسلامی شاهد چالش های مختلف و حمایت مالی نامحدود آل سعود از پروژه های آمریکایی-صهیونیستی است تا جایی که این خاندان به گاو شیرده دونالد ترامپ تبدیل شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه به حمله هوایی آمریکا به الحشد الشعبی اشاره کرد و آن را تجاوز به همه امت اسلامی و انسانیت قلمداد کرد.

یادآور می شود که دادگاه جنایی عربستان در تاریخ 23 مهرماه 1394، حکم بدوی اعدام تعزیری شیخ نمر را صادر کرده بود و ایشان نیز در تاریخ  23 آبان اعتراضی کتبی در 50 صفحه تقدیم دادگاه جنایی سعودی کرد ولی در نهایت حکم اعدام وی در دی ماه همان سال اجرا شد./983/ب

ارسال نظرات