۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۳۳۱۳۸

تدوین سند جامع دفاع مقدس از نیازهای استان ایلام است

تدوین سند جامع دفاع مقدس از نیازهای استان ایلام است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تدوین سند جامع دفاع مقدس به‌عنوان یکی از نیازهای استان ایلام نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد نوذری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، تبیین نقش مردم ایلام در دفاع مقدس را از کارهای مغفول مانده در استان دانست و تأکید کرد: تدوین و سیاست‌گذاری سند جامع دفاع مقدس و تکمیل موزه دفاع مقدس استان از دیگر نیازهای استان است که باید برای آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت، خاطرنشان کرد: زن، مرد و بچه‌های این استان در دفاع مقدس نقش‌آفرین و مؤثر بودند.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: برگزاری کنگره عظیم شهدا از برنامه‌های ما در خردادماه سال آینده است که انتظار داریم تمام مسئولان در برگزاری آن مشارکت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهم‌ترین وظیفه‌ی تمام مسئولان نظام را تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های روی عنوان کرد و گفت: استان ایلام در 10 دوره گذشته، همواره شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ محمدرضا شرف بیانی تقدیر و سرهنگ محمدحسین فولادی به‌عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام معرفی شد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات