۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۱۷۶
مدیرکل دادگستری استان قم:

سناریوی کشته سازی در اغتشاشات اخیر در قم ناکام ماند

سناریوی کشته سازی در اغتشاشات اخیر در قم ناکام ماند
حجت الاسلام مظفری گفت: در اغتشاشات اخیر یکی از برنامه های جدی در قم سناریوی کشته سازی بود که با سرعت عمل نیروهای امنیتی خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مظفری مدیرکل دادگستری استان قم در گردهمایی طلاب و فضلای استان زنجان که به مناسبت هفته بصیرت در نمازخانه دارالشفا برگزار شد گفت: در اغتشاشات اخیر یکی از برنامه های جدی در قم سناریوی کشته سازی بود که با سرعت عمل نیروهای امنیتی خنثی شد.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه باید به انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی نگاه کرد، عنوان کرد: انتخاب نمایندگان اصلح و تصویب قوانین مناسب در کارآمدی هرچه بیشتر قوه قضاییه موثر است.

مدیرکل دادگستری استان قم با اشاره به تلاش عده ای برای مخدوش کردن چهره قم افزود: گروه هایی شناسایی شده اند که در ازای دریافت پول با وضعیت ظاهری ناهنجار در خیابان های قم تردد می کنند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه ممکن است طلاب در زمان تحصیل چندان به نقش موثر روحانیت واقف نباشد، عنوان کرد: مردم عزیز ایران در شرایط بحرانی روحانیت را پناهگاه اصلی خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه با وجود تمام دشمنی ها علیه روحانیت ارتباط عمیقی میان این قشر و مردم وجود دارد، اظهار داشت: ارزش و میزان تاثیرگذاری روحانیت و انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی و دشمنان کاملا مشخص شده است.

حجت الاسلام مظفری روحانیت را عامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و افزود: مردم بواسطه ارتباط با روحانیت همیشه در صحنه باقی خواهند ماند.

مدیرکل دادگستری استان قم با بیان اینکه طلاب باید به ارزش جایگاه خود واقف باشند، ابراز کرد: روحانیون همچنان به عنوان رهبران اصلی کشور در میان مردم محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه تلاش های فراوانی برای جدا ساختن روحانیت از مردم صورت گرفته است، گفت: دشمن برنامه ویژه ای را برای مدخوش ساختن چهره روحانیت در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل دادگستری استان قم عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اساسی دین فراهم شده است.

وی اظهار داشت: براساس قانون اساسی در هر کجا که قانون مسکوت بود باید به فقه مراجعه شود و از طرف دیگر قانون ترجمه فقه است.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه جامعه فرهیخته علمی امروز نیاز فراوانی به روحانیت دارد، ابراز کرد: در دانشگاه ها احساس نیاز فراوانی نسبت به حضور طلاب و روحانیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمات و فضایل روحانیت به میزان لازم در جامعه مطرح نشده است، گفت: با وضعیت معیشتی کنونی طلاب نسبت به آینده نگرانی های جدی وجود دارد.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه برخی از جوانان دچار شبهات دینی شده اند، عنوان کرد: اگر به موقع به شبهات جوانان جواب داده نشود در آینده مشکلات فراوانی بوجود خواهد آمد.

مدیرکل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه روحانیت جامعه طاغوتی را از بین برد و اسلام ناب محمدی را جایگزین کرد، اظهار داشت: روحانیت می تواند این انقلاب را به اهداف والای خود برساند.

وی با بیان اینکه آینده حوزه های علمیه بسیار امیدوار کننده است، گفت: رهبر انقلاب بر حضور فعال روحانیت در عرصه های اجتماعی تاکید فراوانی دارند.

مدیرکل دادگستری استان قم با بیان اینکه طلاب استان زنجان از موفق ترین و خدوم ترین طلاب کشور محسوب می شوند، گفت: براساس آمار طلاب استان زنجان دارای کم ترین آسیب ها هستند و سخت کوشی و فهیم بودن از جمله صفات طلاب زنجانی است./1350/پ202/ق

ارسال نظرات