۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۳۳۳۰۱

ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های شهید سلیمانی است

ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های شهید سلیمانی است
ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های اوست و بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده معزز سپاه قدس، تاکید کرد: نام قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره بی نظیر در تاریخ ایران باقی خواهد ماند. او در حیاتش نقش راهبردی در امنیت کشورمان داشت و ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های اوست. او بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه ما رقم خواهد زد.

متن کامل پیام تبریک و تسلیت شورای راهبردی روابط خارجی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ

شهادت سردار قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام بر او و بر ملت ایران گرامی باد. او به حق تشنه شهادت بود و از اینکه همرزمان او رفته اند و او هنوز در دنیای خاکی است خود را مغبون می دانست. او سرانجام به آرزوی خود رسید.
ولی ملت ایران بزرگ مردی را از دست داد که نقش کلیدی در دفاع از ایران دربرابر توطئه های بیگانگان داشت. او به عنوان محبوب ترین چهره ملی به جای آنکه در پی جاه طلبی و کسب قدرت شخصی باشد در پی اعتلای اسلام بود. او بود که داعش، ساخته آمریکا و مرتجعین منطقه را شکست داد. او بود که اعتماد به نفس را به مردم ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و همه مبارزین بخشید تا از حقوق خود دربرابر تجاوز بیگانگان دفاع کنند.
نام قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره بی نظیر در تاریخ ایران باقی خواهد ماند. او در حیاتش نقش راهبردی در امنیت کشورمان داشت و ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاریهای اوست. او بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه ما رقم خواهد زد.
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره چوبی پسری هست هنوز

شورای راهبردی روابط خارجی»

تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه از شهادت سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تایید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.»/847/ب

 

ارسال نظرات